Xevin Investments i Poznański Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości inwestują w platformę do planowania oraz optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach internetowych.
SEMSTORM to system do planowania kampanii SEO i PPC oraz optymalizacji budżetów reklamowych. Dzięki mechanizmom filtracji znacznie skracać ma czas przeznaczony na analizę istotnych danych. Słownik zawierający ponad 15 mln polskich słów kluczowych oraz monitoring działań konkurencji pozwalać mają na prosty wybór najlepszych fraz, świadome planowanie budżetu i minimalizowanie zbędnych kosztów marketingowych.
Kontynuujemy inwestowanie w projekty wspomagające procesy biznesowe w internecie. SEMSTORM wpisuje się w tą grupę rozwiązań i stanowi istotną wartość dodaną dla przedsiębiorców – dzięki precyzyjnej analizie pozwala zbudować skuteczną strategię rozwoju marketingu w wyszukiwarkach. Takich narzędzi brakuje, a zapotrzebowanie rynku stale rośnie – powiedział Gwidon Humeniuk, członek zarządu Kevin Investments.
SEMSTORM zakończył ostatnio fazę beta testów. Użytkownicy mają możliwość wyboru jednego z czterech planów pakietowych, a dla testerów przygotowano promocje.
Nie ukrywamy, że to właśnie dzięki pozyskaniu kapitału mogliśmy dopracować system do wymagań użytkowników i wystartować z nim w Polsce. Następnym krokiem jest ekspansja na rynki zagraniczne, na których widzimy stale rosnący popyt na takie narzędzia jak SEMSTORM. Nieocenione w tym przypadku będzie również „know-how” naszych inwestorów – powiedział Wojciech Karwowski, pomysłodawca i prezes SEMSTORM. W planach jest m.in. rozszerzenie systemu o informacje pozyskane bezpośrednio ze stron internetowych i dostarczenie zestawu narzędzi wspierających w szczególności działania e-commerce.
Zdecydowaliśmy się zainwestować wspólnie z Xevin Investments w SEMSTORM ze względu na duże doświadczenie twórców i przyszłościowy pomysł na biznes. Poszukujemy projektów innowacyjnych, bazujących na nowych technologiach, przy których pracują zgrane zespoły. Spółka przeszła proces preinkubacji, dzięki czemu mogliśmy ocenić jej potencjał biznesowy i finalnie wesprzeć rozwój narzędzia – powiedział Łukasz Parafianowicz, ekspert ds. inwestycji Inkubatora Innowacji Poznańskiego Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości.
Kwota inwestycji to ok. 1 mln złotych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.