Xevin Investments i Poznański Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości inwestują w platformę do planowania oraz optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach internetowych.
SEMSTORM to system do planowania kampanii SEO i PPC oraz optymalizacji budżetów reklamowych. Dzięki mechanizmom filtracji znacznie skracać ma czas przeznaczony na analizę istotnych danych. Słownik zawierający ponad 15 mln polskich słów kluczowych oraz monitoring działań konkurencji pozwalać mają na prosty wybór najlepszych fraz, świadome planowanie budżetu i minimalizowanie zbędnych kosztów marketingowych.
Kontynuujemy inwestowanie w projekty wspomagające procesy biznesowe w internecie. SEMSTORM wpisuje się w tą grupę rozwiązań i stanowi istotną wartość dodaną dla przedsiębiorców – dzięki precyzyjnej analizie pozwala zbudować skuteczną strategię rozwoju marketingu w wyszukiwarkach. Takich narzędzi brakuje, a zapotrzebowanie rynku stale rośnie – powiedział Gwidon Humeniuk, członek zarządu Kevin Investments.
SEMSTORM zakończył ostatnio fazę beta testów. Użytkownicy mają możliwość wyboru jednego z czterech planów pakietowych, a dla testerów przygotowano promocje.
Nie ukrywamy, że to właśnie dzięki pozyskaniu kapitału mogliśmy dopracować system do wymagań użytkowników i wystartować z nim w Polsce. Następnym krokiem jest ekspansja na rynki zagraniczne, na których widzimy stale rosnący popyt na takie narzędzia jak SEMSTORM. Nieocenione w tym przypadku będzie również „know-how” naszych inwestorów – powiedział Wojciech Karwowski, pomysłodawca i prezes SEMSTORM. W planach jest m.in. rozszerzenie systemu o informacje pozyskane bezpośrednio ze stron internetowych i dostarczenie zestawu narzędzi wspierających w szczególności działania e-commerce.
Zdecydowaliśmy się zainwestować wspólnie z Xevin Investments w SEMSTORM ze względu na duże doświadczenie twórców i przyszłościowy pomysł na biznes. Poszukujemy projektów innowacyjnych, bazujących na nowych technologiach, przy których pracują zgrane zespoły. Spółka przeszła proces preinkubacji, dzięki czemu mogliśmy ocenić jej potencjał biznesowy i finalnie wesprzeć rozwój narzędzia – powiedział Łukasz Parafianowicz, ekspert ds. inwestycji Inkubatora Innowacji Poznańskiego Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości.
Kwota inwestycji to ok. 1 mln złotych.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.