Xevin Investments i Poznański Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości inwestują w platformę do planowania oraz optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach internetowych.
SEMSTORM to system do planowania kampanii SEO i PPC oraz optymalizacji budżetów reklamowych. Dzięki mechanizmom filtracji znacznie skracać ma czas przeznaczony na analizę istotnych danych. Słownik zawierający ponad 15 mln polskich słów kluczowych oraz monitoring działań konkurencji pozwalać mają na prosty wybór najlepszych fraz, świadome planowanie budżetu i minimalizowanie zbędnych kosztów marketingowych.
Kontynuujemy inwestowanie w projekty wspomagające procesy biznesowe w internecie. SEMSTORM wpisuje się w tą grupę rozwiązań i stanowi istotną wartość dodaną dla przedsiębiorców – dzięki precyzyjnej analizie pozwala zbudować skuteczną strategię rozwoju marketingu w wyszukiwarkach. Takich narzędzi brakuje, a zapotrzebowanie rynku stale rośnie – powiedział Gwidon Humeniuk, członek zarządu Kevin Investments.
SEMSTORM zakończył ostatnio fazę beta testów. Użytkownicy mają możliwość wyboru jednego z czterech planów pakietowych, a dla testerów przygotowano promocje.
Nie ukrywamy, że to właśnie dzięki pozyskaniu kapitału mogliśmy dopracować system do wymagań użytkowników i wystartować z nim w Polsce. Następnym krokiem jest ekspansja na rynki zagraniczne, na których widzimy stale rosnący popyt na takie narzędzia jak SEMSTORM. Nieocenione w tym przypadku będzie również „know-how” naszych inwestorów – powiedział Wojciech Karwowski, pomysłodawca i prezes SEMSTORM. W planach jest m.in. rozszerzenie systemu o informacje pozyskane bezpośrednio ze stron internetowych i dostarczenie zestawu narzędzi wspierających w szczególności działania e-commerce.
Zdecydowaliśmy się zainwestować wspólnie z Xevin Investments w SEMSTORM ze względu na duże doświadczenie twórców i przyszłościowy pomysł na biznes. Poszukujemy projektów innowacyjnych, bazujących na nowych technologiach, przy których pracują zgrane zespoły. Spółka przeszła proces preinkubacji, dzięki czemu mogliśmy ocenić jej potencjał biznesowy i finalnie wesprzeć rozwój narzędzia – powiedział Łukasz Parafianowicz, ekspert ds. inwestycji Inkubatora Innowacji Poznańskiego Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości.
Kwota inwestycji to ok. 1 mln złotych.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.