SEMSTORM, narzędzie wspierające działania SEO i SEM, w nowej odsłonie przedstawia opcje związane z planowaniem kampanii reklamowych, które pozwolą na optymalizację budżetu przeznaczonego na promocję.
W nowej wersji klienci korzystający z rozwiązania będą mogli analizować zmiany dotyczące strony, które zachodzą na skutek działań firm konkurencyjnych. Działania takie pozwolą kontrolować i śledzić kampanie marketingowe. SEMSTORM umożliwi również wgląd w historię wybranej strony internetowej. Obecnie w swoim słowniku zawiera ponad 16 milionów fraz faktycznie wyszukiwanych przez polskich internautów.
SEMSTORM w swojej bazie ma ponad 10 mln subdomen i 40 mln unikalnych adresów URL. To jedyne tak rozbudowane narzędzie dedykowane optymalizacji budżetów reklamowych na polskim rynku. Nadrzędnym celem naszego zespołu jest udostępnienie przedsiębiorcom jednego, kompleksowego narzędzia, dostarczającego maksymalną ilość wartościowych danych – powiedziała Milena Szałacka, Dyrektor Zarządzający SEMSTORM
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!