SEMSTORM w nowej wersji ułatwi optymalizację kampanii

Opublikowano: 19 maja 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

SEMSTORM, narzędzie wspierające działania SEO i SEM, w nowej odsłonie przedstawia opcje związane z planowaniem kampanii reklamowych, które pozwolą na optymalizację budżetu przeznaczonego na promocję.

semstormW nowej wersji klienci korzystający z rozwiązania będą mogli analizować zmiany dotyczące strony, które zachodzą na skutek działań firm konkurencyjnych. Działania takie pozwolą kontrolować i śledzić kampanie marketingowe. SEMSTORM umożliwi również wgląd w historię wybranej strony internetowej. Obecnie w swoim słowniku zawiera ponad 16 milionów fraz faktycznie wyszukiwanych przez polskich internautów.

SEMSTORM w swojej bazie ma ponad 10 mln subdomen i 40 mln unikalnych adresów URL. To jedyne tak rozbudowane narzędzie dedykowane optymalizacji budżetów reklamowych na polskim rynku. Nadrzędnym celem naszego zespołu jest udostępnienie przedsiębiorcom jednego, kompleksowego narzędzia, dostarczającego maksymalną ilość wartościowych danych – powiedziała Milena Szałacka, Dyrektor Zarządzający SEMSTORM

Sylwester KozakSEMSTORM w nowej wersji ułatwi optymalizację kampanii

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.