Co łączy Clinta Eastwooda, Leonarda Cohena, i Steve’a Fosseta? Wszyscy mają powyżej 50 lat i odnieśli sukces w swojej karierze zawodowej. Łączy ich jeszcze jedno – wciąż pozostają osobami bardzo aktywnymi. Te i inne postaci aktywnych Seniorów prezentuje serwis Senior.pl w przebudowanym dziale „Ludzie”.
Osoby dojrzałe nie muszą być skazywane na zawodowe zapomnienie. Ich podstawowym zajęciem nie musi być również opieka nad wnukami czy uprawa własnego ogródka. Seniorzy mogą żyć równie pełnie i dynamicznie jak osoby znacznie młodsze – nastolatkowie czy dwudziestolatkowie. Mogą chwytać życie pełnymi garściami i tak robią – postaci aktywnych Seniorów, zarówno tych obecnych na pierwszych stronach czasopism jak i tych mniej znanych, prezentuje serwis Senior.pl w dedykowanym podserwisie pod nazwą „Ludzie”.
– W serwisie „Ludzie” pokazujemy głównie „drugą twarz” dojrzałych osób, które doszły na szczyty w swojej karierze zawodowej. Staramy się prezentować szczególnie ciekawe, dojrzałe osoby – ich życie pokazywać z innej strony, niż ta widoczna w kolorowych czasopismach. Pokazujemy zarówno ich zmagania z różnymi problemami jak i obszary ich aktywności pozazawodowej – społecznej, dobroczynnej czy też nietypowe hobby – mówi Joanna Papiernik, współtwórczyni cyklu „Ludzie”.
Dział „Ludzie” miał początkowo – w zamierzeniu twórców portalu Senior.pl – zawierać głównie pikantne ciekawostki z życia znanych Seniorów. Jednak pierwsze uwagi czytelników oraz analiza ich aktywności skorygowały te plany – redaktorzy serwisu postanowili zmienić nieco profil tego działu.
– Okazało się, że naszych czytelników plotki na temat znanych, dojrzałych osób interesują nieco mniej niż dłuższe artykuły para-biograficzne. Witryn typowo plotkarskich jest w Internecie wiele, a nasi czytelnicy oczekiwali czegoś innego – przedstawienia zwykłej, codziennej twarzy tych znanych osób. Historii ich życia, zmagań z różnymi przeciwnościami losu, walki z ich osobistymi tragediami – wyjaśnia przyczyny zmian Grzegorz Gacki, redaktor naczelny serwisu Senior.pl. – Dlatego właśnie skorygowaliśmy proporcje plotek i biografii. Dodatkowo pokazujemy w każdej z tych osobistych historii, że bezsilna starość jest raczej stanem umysłu. Na przykładzie tych znanych Seniorów widać bowiem wolę jak najpełniejszego życia, widać, że dzięki swojej żelaznej konsekwencji ludzie ci potrafili zdziałać rzeczy z pozoru niemożliwe.
Korekta profilu serwisu „Ludzie” okazała się słuszną decyzją – jak zapewniają twórcy serwisu, po zmianach znacząco zaczęła zwiększać się liczba stałych czytelników tego działu.
– Wcześniej, przy przeważającym lekkim i plotkarskim charakterze tego podserwisu, statystyczny jego gość dość szybko opuszczał dział po przeczytaniu dwóch-trzech ploteczek. Po zmianie proporcji pomiędzy plotkami a artykułami biograficznymi, średnia liczba artykułów przeglądanych przez statystycznego czytelnika wzrosła kilkukrotnie. Rekordziści podczas jednej wizyty potrafią przeczytać nawet kilkanaście opowieści o życiu znanych Seniorów. Przyrost czytelników tego działu, od czasu korekty jego profilu, jest bardzo dynamiczny – dodaje Grzegorz Gacki.
Większość biografii znajdujących się obecnie w serwisie Ludzie.Senior.pl traktuje o osobach znanych z ekranów kinowych, jednak twórcy serwisu zapowiadają na najbliższy cykl publikacji dotyczących dojrzałych wiekiem naukowców, działaczy społecznych oraz sportowców.
Senior.pl jest kolejnym po Kosciol.pl autorskim projektem firmy Com-Media.
www.senior.pl
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.