Popularny serwis internetowy dla dzieci „Junior.Reporter.pl” został znacznie rozbudowany i zyskał nową, atrakcyjną szatę graficzną, pozwalającą młodym internautom łatwiej poruszać się po stronach.
W Dniu Dziecka, 1 czerwca 2002 roku minęła druga rocznica powstania serwisu dla dzieci „Junior”. Aby uczcić podwójne „dziecięco-urodzinowe” święto, Junior pojawił się tego dnia w nowej szacie graficznej i udostępnił jeszcze więcej działów tematycznych. Redakcja Reportera przygotowała dla młodych użytkowników serwisu okolicznościowe gry i konkursy.
Odnowione strony nie tylko wyglądają oryginalnie, ale także znacznie szybciej się ładują, są też bardziej czytelne i intuicyjne w obsłudze. Duży wpływ na nowy wygląd serwisu mieli młodzi użytkownicy „Juniora”, z którymi konsultowano przeprowadzane zmiany. Przy ich pomocy wybrano nowe kolory oraz zawartość strony głównej.
Przeprowadzone zmiany były konieczne z powodu rosnącej popularności serwisu oraz coraz większej liczby zamieszczanych w materiałów. Sondy przeprowadzone wśród użytkowników „Juniora” oraz prenumeratorów newslettera „Nowinki Juniora” wykazały, że ponad 80% osób odwiedzających strony to dzieci i nastolatki powyżej 10 lat, a najliczniejsza grupa wiekowa to 11-14-latki. Dotychczasowy wygląd serwisu przygotowano z myślą o dzieciach w wieku 7-12 lat, teraz został dostosowany do potrzeb i oczekiwań nastolatków w wieku 11-14 lat, którzy wyrośli już z typowo „dziecięcych” serwisów. „Junior” notuje obecnie ponad 100 tys. odsłon stron miesięcznie.
Nie oznacza to jednak, że młodsi użytkownicy sieci nie znajdą tu atrakcji dla siebie. Redakcja serwisu stara się nadal zamieszczać teksty zrozumiałe także dla najmłodszych internautów oraz promować książki i gry wolne od elementów przemocy i treści uznanych społecznie za niewskazane dla dzieci.
Ważny wpływ na rozwój serwisu mają także same dzieci, które mogą zamieszczać w Galerii swoje prace plastyczne i literackie, mogą także publikować na stronach serwisu quizy na interesujące je tematy lub zadawać pytania związane z obsługą komputera i Internetu. Poza „dorosłą” redakcją Reportera w pracach nad serwisem dla dzieci pomaga redakcja dziecięca. Dzieci recenzują gry i książki przeznaczone dla nich oraz przygotowują relacje z dziecięcych imprez.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.