Ruszył pierwszy w Polsce serwis w całości poświęcony telefonii komórkowej typu pre-paid. Usługa „przedpłacona” to dziś najdynamiczniej rozwijający się model użytkowania telefonu – w Polsce korzysta z niego ponad połowa komórkowców.
Z badań wynika ponadto, iż w kolejnych latach udział tej grupy klientów będzie stale rósł. Serwis nakarte.pl jest skierowany zarówno do obecnych jak i przyszłych użytkowników systemu prepaid. Każdy zainteresowany znajdzie tam m.in. codziennie aktualizowany serwis informacyjny, porównanie ofert systemów POP, Simplus i Tak Tak, oraz poradnik dla kupujących.
Witryna została przygotowana przez agencję interaktywną „kreativ”, a jej obsługę reklamową zajmie się sieć reklamowa QNet.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.