W połowie kwietnia kategoria witryn Ad-Vice – Rozrywka – powiększyła się o partnera, portal muzyczny Hip-Hop.pl. Serwis zasilił również portfolio kategorii Społeczności.
– Rozpoczęcie współpracy z Ad-Vice zbiegło się w czasie z wprowadzaniem intensywnych zmian w serwisie. Od blisko 10 lat budujemy niezwykle lojalną społeczność, sukcesywnie wzbogacając Hip-Hop.pl o kolejne funkcjonalności. Jako pierwszy w Polsce portal muzyczny udostępniliśmy artystom bardzo proste narzędzie do sprzedaży i promocji własnej twórczości. Zarabiają zarówno na produkcjach niedostępnych już w normalnej dystrybucji, jak i zupełnie nowych albumach, czy pojedynczych utworach – mówi Sebastian Muliński, Redaktor Naczelny Hip-Hop.pl.
Serwis Hip-Hop.pl to jeden z najstarszych polskich wortali tematycznych o charakterze rozrywkowym. Istnieje od 2000 roku. Serwis posiada ponad 50 tys. zarejestrowanych użytkowników i dysponuje atrakcyjną bazą multimediów. Oprócz sprzedaży muzyki w formacie mp3, Hip-Hop.pl pośredniczy w dystrybucji biletów na różne imprezy masowe. W ostatnim czasie serwis zyskał także nową szatę graficzną. Sporo pracy poświęcono usprawnieniu nawigacji i funkcjonalnościom społecznościowym.
– Mamy nadzieję w pełni wykorzystać potencjał i innowacyjność serwisu w zakresie produktów reklamowych. W najbliższym czasie będziemy, oprócz standardowej oferty, skupiali się na wykorzystaniu multimediów i targetowania behawioralnego. Nie traktujemy Hip-Hop.pl jako produktu niszowego, gdyż jego statystyki świadczą, iż dociera do sporej grupy bardzo lojalnych odbiorców. Wraz z FDB.pl, Teksty.org, e-muzyka.pl, IRJ.pl, dzięki Hip-hop.pl, kategoria Rozrywka w naszej sieci zyskuje bardzo silne wsparcie – mówi Bartosz W. Wieczorek, Prezes Ad-Vice.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.