W Sieci pojawił się nowy serwis dla kawoszy, szczególnie amatorów kawy Woseba. Witrynę dostępną pod adresem woseba.com.pl zaprojektowała i wykonała agencja interaktywna Venti.
Mieszkańcy naszej planety co roku wypijają 400 miliardów filiżanek kawy. To imponująca ilość, dlatego warto ludziom dostarczyć informacje na temat tak popularnego napoju – mówi Magdalena Sarnowska, Brand Manager marki Woseba. Poprzez nasz serwis próbujemy sprostać temu zadaniu.
Na stronach www.woseba.com.pl znajdziemy nie tylko niezbędne dane na temat producenta kawy Woseba i jego marki (z czego korzystają głównie partnerzy handlowi spółki i media). Przede wszystkim są tam ciekawe informacje dla samych kawoszy. Legendy, mapy upraw kawy, porady dotyczące jej parzenia. Odwiedzając serwis dowiemy się na przykład jak przygotować kawę brzoskwiniową i odpowiedni deser do niej – sernik, tort albo kawowe tiramisu. Zapoznamy się też z różnicami pomiędzy arabiką i robustą, żeby mieć świadomość, co właściwie zamawiamy będąc w kawiarni. Miłośnicy Woseby mają tu także zgromadzone i podzielone na odpowiednie kategorie wszystkie produkty tej marki z dokładnymi ich opisami. To przydatna sekcja, zwłaszcza dla tych klientów, którzy uczestniczą w programach lojalnościowych i konkursach lub na bieżąco korzystają z różnego rodzaju promocji na kawy Woseba.
Serwis pomyślany został w taki sposób, aby internauta po wejściu na stronę główną od razu poczuł ten przyjemny kawowy klimat – wyjaśnia Kamil Karasiński, manager projektu z agencji Venti. Kolorystyka, zdjęcia, muzyka ze spotów reklamowych Woseby… to wszystko razem wprowadza użytkownika w odpowiedni nastrój pasujący do marki. Mamy nadzieję, że nawet kilkunastosekundowa wizyta na stronach serwisu wywołuje u internauty ochotę na filiżankę kawy…
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.