MEDIA to kompilacja wiedzy nie tylko na temat aktualnych wydarzeń. Wirtualna Polska skupiła w serwisie najciekawsze publikacje z dzienników ogólnopolskich, regionalnych, tygodników, miesięczników, magazynów i pism specjalistycznych. Witryna zawiera także bogate materiały multimedialne: filmowe i dźwiękowe, których źródłami są redakcje telewizyjne oraz radiowe współpracujące na co dzień z portalem.
Zawartość MEDIÓW pogrupowano w specjalne zakładki. Każda z nich przenosi użytkownika do konkretnego tytułu prasowego, stacji telewizyjnej, rozgłośni radiowej, czy witryny internetowej (Wprost, Przekrój, Wydarzenia, Radio Zet, Wirtualnemedia.pl) lub do określonego bloku tematycznego: 'Wiadomości’, 'Biznes i Finanse’, 'Wywiady’ czy 'Sport’.
'W nowym serwisie WP Internauci znajdą szereg atrakcyjnych materiałów i to z różnorodnej grupy mediów – powiedziała Kinga Ciukta z Wirtualnej Polski – Dosłownie na wyciągnięcie ręki jest obszerna gama artykułów prasowych i multimedialnych, najświeższych newsów, wywiadów z politykami i wszelkich celebrities: publicystyki, reportaży… Wystarczy skorzystać z adresu media.wp.pl lub stworzyć spersonalizowany przegląd ulubionych tytułów, czy tematów pod hasłem Moja Lista, by dosłownie każdego dnia być na bieżąco.’
Dla maksymalnego ułatwienia czytania artykułów tekstowych WP stworzyła narzędzie, które umożliwia prezentowanie tekstów w układzie jedno lub dwu-kolumnowym.
Serwis prezentuje dziś zwartość pochodzącą z 60 różnych źródeł, funkcjonując jako baza najpopularniejszych i najpoczytniejszych mediów. Znalazły się w nim nie tylko obszerne i liczne materiały prasowe oraz multimedialne, opracowane z myślą o specyfice Internetu, ale też odnośniki do wszelkich publikacji portalu, których źródłami są prasa, radio telewizja i Internet.
'W najbliższym czasie zamierzamy rozbudować serwis i wydzielić dodatkowe, specjalistyczne kategorie tematyczne, by użytkownicy WP mieli jak najprostszy i jak najszybszy dostęp do atrakcyjnych treści, felietonów, reportaży, artykułów wysoce specjalistycznych, czy esejów.’- dodaje Kinga Ciukta.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.