Wraz z autorami przedstawiamy poradnik dla menedżerów zarządzających relacjami inwestorskimi online – „Serwis na wagę złota”. Twórcą raportu jest agencja eFRESH. Raport powstał we współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie, Stowarzyszeniem Emitentów Giełdowych, Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych oraz IAB Polska.
Celem raportu jest podnoszenie jakości serwisów relacji inwestorskich w Polsce. W wyniku analizy przeprowadzonej przez ekspertów agencji eFRESH wyłonione zostały elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania relacji inwestorskich online.
Agencja eFRESH wraz z zaproszonymi do współpracy ekspertami wyłoniła także dziesięć błędów, które najczęściej występują na stronach spółek giełdowych. Za najbardziej rażące specjaliści uznali: błędy usability, ograniczanie informacji na stronie, niespójność graficzną, a także inne, bardziej techniczne braki, jak np. nieaktualne kalendarium, brak archiwalnych notowań giełdowych czy brak kontaktu do rzecznika prasowego.
W poradniku nie zabrakło również wskazówek, w jaki sposób opisane funkcjonalności wdrażać w praktyce. Eksperci eFRESH przygotowali zestaw dobrych praktyk stosowanych w istniejących serwisach relacji inwestorskich – spełniających standardy GPW i zgodnych z dziesięcioma elementami efektywnych relacji inwestorskich online. Przedstawione zostały także najlepsze praktyki zagraniczne, które są stosowane na całym świecie i często nagradzane w międzynarodowych konkursach.
Mamy nadzieję, że raport ten zachęci osoby odpowiedzialne za relacje inwestorskie do gruntownego przeanalizowania sytuacji własnej spółki, doprowadzi do poprawienia błędów znajdujących się na stronie oraz do wprowadzenia licznych udogodnień, tak by serwis RI stanowił dla inwestorów źródło cennych informacji – powiedziała Jagoda Sielska, koordynator projektu z agencji eFRESH.
Wśród ekspertów zaproszonych do współpracy znaleźli się m.in.:
- dr Mirosław Kachniewski, Prezes SEG;
- Agnieszka Gontarek, Dyrektor Działu Emitentów GPW;
- Piotr Borowski, Dyrektor Działu Relacji Inwestorskich i Analiz GPW;
- Jarosław Dominiak, Prezes Zarządu Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych;
- Jarosław Sobolewski, Dyrektor Generalny IAB Polska;
- Jarosław Ryba, Redaktor prowadzący Bankier.pl;
- dr Tomasz Sójka, Adwokat, Partner Zarządzający Sójka & Maciak Adwokaci.
Całość raportu jest dostępna na stronie: www.poradnikri.pl.
Autorem raportu jest eFRESH (www.efresh.com.pl) – agencja marketingu interaktywnego specjalizująca się od 2002 r. w tworzeniu kompleksowych strategii obecności marek w Internecie. Nasza Redakcja jest partnerem raportu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.