Nowy serwis Onet.pl to przystępne, a przy tym kompetentne i rzeczowo opracowane źródło informacji dla pań dbających o urodę, dobrą kondycję i zdrowie. Serwis będzie aktualizowany wraz z ukazywaniem się partnerskich tytułów na rynku wydawniczym. Wygodna nawigacja pozwala łatwo dotrzeć do licznych podstron, umożliwiając Internautkom szybkie znalezienie ciekawego tematu.
Strona główna prezentuje w przejrzysty sposób wszystkie działy serwisu, zachęcając jednocześnie do wyboru z bogatej oferty.
Zawartość działów: „Włosy”, „Makijaż” oraz „Twarz i Ciało” skłoni Internautki do zapoznania się ze starannie wyselekcjonowanymi informacjami – w pierwszej odsłonie serwisu m. in. praktyczne sposoby na pozbycie się cellulitisu i zasady zdrowego opalania. Godna uwagi jest także podróż poprzez historię makijażu.
Działy „Zapachy” i „Kosmetyki” pomogą swobodnie poruszać się w świecie perfum oraz kosmetyków. W ramach udostępnionego w dziale „Kosmetyki” forum można wyrażać swoje opinie na temat dostępnych na rynku produktów.
Dział „Moda” składa się z sekcji: lekcja mody, street fashion oraz trendy. Na uwagę zasługuje szczególnie przegląd tendencji obowiązujących w modzie w czasie tegorocznego lata. Przydatną ciekawostką jest oprogramowanie pozwalające interaktywne eksperymentowanie z doborem makijażu oraz test na rodzaj cery.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.