Na witrynie PremiumBrand.pl można znaleźć informacje dotyczące reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku oraz szczegóły badania PremiumBrand.
Serwis zawiera wiadomości o PremiumBrand (m.in. terminarz i aktualności) oraz formularz aplikacyjny. Na stronie znajduje się także podsumowanie poprzedniej edycji badania, w tym ranking obejmujący marki, które uzyskały tytuł Marki Wysokiej Reputacji.
PremiumBrand to innowacyjny projekt, jego celem jest ocena reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Badanie umożliwia firmom zdobycie wszechstronnej wiedzy na temat reputacji brandu, pogłębienie informacji o silnych i słabych stronach marki oraz wykorzystanie tych danych w działaniach promocyjnych.
Druga edycja badania PremiumBrand odbędzie się w kwietniu 2007. Wyniki będą upublicznione 31 maja 2007 na uroczystej gali w Warszawie.
Wpisy promowane
- Lepsza naprawa niż recykling: zrównoważony rozwój a odzież roboczaNaprawa zamiast wyrzucania do śmieci- „prawo do naprawy” przewidziane w dyrektywie UE dotyczącej urządzeń elektrycznych mogłoby również promować ochronę zasobów ...
- Prowadzenie i reklama na Facebooku – dlaczego wybierz agencję?W dobie cyfrowej rewolucji, prowadzenie social media stało się kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Facebook, jako jedna z najpotężniejszych ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.