Serwisy CCC i BOTI w nowych odsłonach

Agencja interaktywna zjednoczenie.com przygotowała nowy serwis dla marki CCC. Wiosenna szata graficzna nawiązuje do kwiatowych oraz malarskich motywów wykorzystanych w kampanii wizerunkowej. Zmieniona została również oprawa graficzna wirtualnego katalogu produktów.

Serwis, oprócz pokazania bogatej oferty produktów, zawiera interaktywny moduł do malowania. Użytkownicy mogą bawić się na stronie, tworząc własne obrazki lub  projekty nadruków i zdobień butów na bazie proponowanych przez CCC szablonów. „Chcieliśmy dać naszym klientom możliwość włączenia się w proces projektowania obuwia, pokazania, co im się podoba, jakie są ich preferencje – mówi Krzysztof  Śliwiński, dyrektor marketingu firmy NG2. Obecnie przyglądamy się wykonywanym pracom – dodaje –  ale niewykluczone, że najciekawsze z nich nagrodzimy”. Internauci mają możliwość dodania swojej pracy do galerii oraz polecania jej znajomym.

W ramach współpracy z firmą NG2 zjednoczenie.com przygotowało też wiosenną odsłonę dla marki BOTI (www.butyboti.pl). Agencja jest odpowiedzialna za wizerunek obu marek Internecie w sezonie wiosna/lato 2009.

www.ccc.eu

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top