Agencja interaktywna zjednoczenie.com przygotowała nowy serwis dla marki CCC. Wiosenna szata graficzna nawiązuje do kwiatowych oraz malarskich motywów wykorzystanych w kampanii wizerunkowej. Zmieniona została również oprawa graficzna wirtualnego katalogu produktów.
Serwis, oprócz pokazania bogatej oferty produktów, zawiera interaktywny moduł do malowania. Użytkownicy mogą bawić się na stronie, tworząc własne obrazki lub projekty nadruków i zdobień butów na bazie proponowanych przez CCC szablonów. „Chcieliśmy dać naszym klientom możliwość włączenia się w proces projektowania obuwia, pokazania, co im się podoba, jakie są ich preferencje – mówi Krzysztof Śliwiński, dyrektor marketingu firmy NG2. Obecnie przyglądamy się wykonywanym pracom – dodaje – ale niewykluczone, że najciekawsze z nich nagrodzimy”. Internauci mają możliwość dodania swojej pracy do galerii oraz polecania jej znajomym.
W ramach współpracy z firmą NG2 zjednoczenie.com przygotowało też wiosenną odsłonę dla marki BOTI (www.butyboti.pl). Agencja jest odpowiedzialna za wizerunek obu marek Internecie w sezonie wiosna/lato 2009.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.