Serwis nazwa.pl zaprezentował dziś własny model sprzedaży serwisów www.
8 października 2007 r. nastąpiła premiera nowej usługi i od tego dnia można zapoznać się ze wszystkimi projektami przygotowanymi do sprzedaży. Każdego tygodnia na stronach nazwa.pl będą pojawiać się kolejne serwisy www. Będą one dostępne w sprzedaży już od 22 października 2007.
Serwis nazwa.pl zaproponował rozwiązanie, polegające na prezentacji na swoich stronach około 1000 gotowych serwisów www, spośród których klienci mogą wybrać ten, który chcą zakupić. Klient wybiera w katalogu gotowy projekt witryny internetowej, zamawia go, opłaca i w ciągu kilku minut staje się właścicielem oryginalnego serwisu. Serwisy www sprzedawane są na wyłączność, co oznacza, iż zaraz po zamówieniu zostają wycofane ze sprzedaży. Tym samym klient ma mieć gwarancję, że nie znajdzie się w Internecie drugiego takiego samego serwisu, jak ten zakupiony w nazwa.pl.
„Prowadzone przez nas analizy marketingowe wykazały, że największą barierą we wdrożeniu własnej strony internetowej wśród małych i średnich przedsiębiorstw jest problem komunikacyjny na linii firma – producent witryny oraz czas realizacji usług od kilku tygodniu do kilku miesięcy. Badania wykazały, że klienci tak naprawdę chcieliby wiedzieć od początku, jaki Serwis kupują i za ile. Badani menadżerowie z sektora MSP określili, że idealna sytuacja to taka, w której mogą wybrać spośród określonej liczby serwisów ten, który ich zdaniem jest najlepszy, a następnie po prostu go zamówić. My postanowiliśmy dać im taką możliwość.” – mówi Daniel Kotyras dyrektor ds. Marketingu i Public Relations wNetArt .
Z zakupionego serwisu można korzystać zaraz po jego opłaceniu, serwis może być dostarczony do klienta w ciągu 2-3 dni od złożenia zamówienia. Każdy sprzedany serwis zawiera dokładną specyfikację. Równocześnie z nową usługą sprzedaży serwisów www nazwa.pl proponuje adaptację każdego zakupionego serwisu do indywidualnych potrzeb klienta w promocyjnej cenie 1 zł.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.