Serwis nazwa.pl zaprezentował dziś własny model sprzedaży serwisów www.
8 października 2007 r. nastąpiła premiera nowej usługi i od tego dnia można zapoznać się ze wszystkimi projektami przygotowanymi do sprzedaży. Każdego tygodnia na stronach nazwa.pl będą pojawiać się kolejne serwisy www. Będą one dostępne w sprzedaży już od 22 października 2007.
Serwis nazwa.pl zaproponował rozwiązanie, polegające na prezentacji na swoich stronach około 1000 gotowych serwisów www, spośród których klienci mogą wybrać ten, który chcą zakupić. Klient wybiera w katalogu gotowy projekt witryny internetowej, zamawia go, opłaca i w ciągu kilku minut staje się właścicielem oryginalnego serwisu. Serwisy www sprzedawane są na wyłączność, co oznacza, iż zaraz po zamówieniu zostają wycofane ze sprzedaży. Tym samym klient ma mieć gwarancję, że nie znajdzie się w Internecie drugiego takiego samego serwisu, jak ten zakupiony w nazwa.pl.
„Prowadzone przez nas analizy marketingowe wykazały, że największą barierą we wdrożeniu własnej strony internetowej wśród małych i średnich przedsiębiorstw jest problem komunikacyjny na linii firma – producent witryny oraz czas realizacji usług od kilku tygodniu do kilku miesięcy. Badania wykazały, że klienci tak naprawdę chcieliby wiedzieć od początku, jaki Serwis kupują i za ile. Badani menadżerowie z sektora MSP określili, że idealna sytuacja to taka, w której mogą wybrać spośród określonej liczby serwisów ten, który ich zdaniem jest najlepszy, a następnie po prostu go zamówić. My postanowiliśmy dać im taką możliwość.” – mówi Daniel Kotyras dyrektor ds. Marketingu i Public Relations wNetArt .
Z zakupionego serwisu można korzystać zaraz po jego opłaceniu, serwis może być dostarczony do klienta w ciągu 2-3 dni od złożenia zamówienia. Każdy sprzedany serwis zawiera dokładną specyfikację. Równocześnie z nową usługą sprzedaży serwisów www nazwa.pl proponuje adaptację każdego zakupionego serwisu do indywidualnych potrzeb klienta w promocyjnej cenie 1 zł.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!