Od 1 lutego 2008 roku Sferia upraszcza cennik internetowy i wprowadza dwie nowe taryfy: tranSFER mega oraz tranSFER giga. Dodatkowo zostają zmienione podziały w strefach transferowych i system zarządzania prędkością ze względu na porę.
W godzinach od 9.00 rano do 1.00 w nocy, użytkownicy nowych taryf będą mogli korzystać z prędkości do 3,1 Mb/s w Strefie 1 ( WWW, e-mail, transmisje strumieniowe) oraz do 16 kb/s w Strefie 2 (P2P oraz FTP). W godzinach od 1.00 w nocy do 9.00 rano prędkość w Strefie pierwszej nie ulega zmianie, lecz w drugiej znacznie przyspieszy, nawet do 256 kb/s.
Nowe opłaty abonamentowe kształtują się następująco:
Czas trwania Umowy / Taryfa tranSFER mega tranSFER giga
Czas nieokreślony 101 zł 121 zł
12 miesięcy 81 zł 101 zł
24 miesięcy 61 zł 81 zł
* Podane ceny są cenami brutto.
W lutym będzie obowiązywać promocja na opłaty abonamentowe. W zależności od taryfy na jeden lub dwa pełne okresy rozliczeniowe w umowie na 24 miesiące opłata wyniesie 1 zł brutto. Koszt aktywacji wyniesie również 1 zł brutto. Dodatkowo suma przetransferowanych danych będzie rozliczana w okresie 30 dniowym.
Obserwując nowe taryfy Sferii dostrzegam konsekwencję z jaką operator ten realizuje plan oparty na rozumieniu tej prostej zasady. Każdy z nas jest w istocie użytkownikiem aplikacji pracujących w Strefie 1 takich jak www, poczta, streaming, gdzie prędkość bywa kluczowa dla jakości serwisu. Oddzielenie ruchu aplikacji p2p kwalifikowanych jako Strefa 2 uwalnia zasoby sieciowe dla aplikacji interaktywnych. Dzięki temu użytkownik sieci Sferia otrzymuje więcej pasma wtedy kiedy aplikacja, której używa, tego wymaga. Powstaje wtedy subiektywne wrażenie u abonenta – „sieć działa szybciej”.- mówi Marcin Wawrzyński, niezależny ekspert firmy CISCO.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.