Operator telekomunikacyjny Sferia poszerzy od 24 września swoją ofertę o SFERIOstradę – usługę dostępu do Internetu na łączu telefonicznym Telekomunikacji Polskiej, tzw. BSA.
Dotychczas klienci Sferii mogli korzystać z szerokopasmowego dostępu do Internetu w technologii CDMA 1x EVDO, czyli wyłącznie drogą radiową. Usługa SFERIOstrada umożliwia pracę na stałym łączu. Dostęp do Internetu sprzedawany będzie wraz z usługami głosowymi w taryfach NOMADex 30, NOMADex 100, NOMADix 200 oraz NOMADix 300.
Klienci zainteresowani SFERIOstradą otrzymają do wyboru dwa typy modemów – Sagem F@st 1201 oraz Sagem F@st 800. Pierwszy z nich pełni również funkcję routera, do którego może podłączyć się nawet do czterech użytkowników. SFERIOstrada oferowana będzie w trzech prędkościach: 1, 2 i 6 Mb/s. Promocyjny koszt aktywacji usługi wyniesie 10 zł brutto.
Oferta kierowana jest do wszystkich, którzy często wysyłają lub ściągają duże pakiety danych i chcą korzystać z Internetu w jednym, wybranym miejscu, np. w domu – czyli do klientów indywidualnych oraz biznesowych z sektora MSP. Liczymy, że przystępne ceny oraz wysoka jakość usług będą wystarczającą zachętą do zakupu SFERIOstrady – mówi Izabela Pelc, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży sieci Sferia.
Klienci czekający na uruchomienie SFERIOstrady otrzymają dostęp do zastępczego, bezprzewodowego łącza w taryfie tranSFER swobodny w technologii CDMA 1x EVDO. Z taryfy tej będzie można zrezygnować w ciągu 90 dni od podpisania umowy, nie ponosząc przy tym opłaty za jej wcześniejsze rozwiązanie. W ten sposób Sferia zapewni klientom stały dostęp do Internetu już od dnia zamówienia usługi.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.