Sferia: Przejdź na Naszą stronę

Opublikowano: 12 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Ósmego października firma Sferia rozpoczęła kampanię promocyjną nowej strony internetowej oraz, znajdującego się na niej, sklepu on-line. Akcję będzie wspierał konkurs pt. Szperacz. Sferia uruchomiła swoją nową stronę internetową, na której oprócz zmiany szaty graficznej oraz usprawnienia jej struktury i interface-u, wprowadzony został dodatkowy element, jakim jest sklep on-line. Chcielibyśmy, aby strona ta była wizytówką naszej firmy. Dołączenie do niej …

Hanna LaskowskaSferia: Przejdź na Naszą stronę

SFERIOstrada, czyli internet Sferii na łączu telefonicznym

Opublikowano: 24 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Operator telekomunikacyjny Sferia poszerzy od 24 września swoją ofertę o SFERIOstradę – usługę dostępu do Internetu na łączu telefonicznym Telekomunikacji Polskiej, tzw. BSA. Dotychczas klienci Sferii mogli korzystać z szerokopasmowego dostępu do Internetu w technologii CDMA 1x EVDO, czyli wyłącznie drogą radiową. Usługa SFERIOstrada umożliwia pracę na stałym łączu. Dostęp do Internetu sprzedawany będzie wraz z usługami głosowymi w taryfach …

Hanna LaskowskaSFERIOstrada, czyli internet Sferii na łączu telefonicznym

Taryfa 0 zł w sieci Sferia

Opublikowano: 28 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Już od 27 lutego firma Sferia wprowadza do swojej oferty nową taryfę NOMADex 0. Taryfa oferowana będzie w promocji do końca marca. Głównym założeniem taryfy będzie brak abonamentu, a klienci będą płacili jedynie za wykonane połączenia lub dodatkowe usługi. W Taryfie NOMADex 0 przez cały okres (12/24/36 miesięcy) obowiązywania umowy, niezależnie od jego długości,  użytkownik nie będzie musiał płacić abonamentu. …

Hanna LaskowskaTaryfa 0 zł w sieci Sferia

Sferia: wyniki finansowe za rok 2007

Opublikowano: 6 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Sferia opublikowała wyniki finansowe za rok 2007. Ubiegły rok był dla Sferii przełomowy. Wprowadziliśmy dwie nowe usługi. W marcu usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu w technologii EVDO, a w czerwcu usługi telefoniczne w wariancie nomadycznym (Nomadic). Te działania spowodowały wzrost bazy abonenckiej (netto) o 65%. Ponieważ ciężar pozyskania nowych abonentów przesunął się na drugą połowę roku to przyrost bazy abonenckiej …

Hanna LaskowskaSferia: wyniki finansowe za rok 2007