Działająca w ponad 190 krajach sieć afiliacyjna Zanox.pl otwiera oddział w Warszawie. Ponad 2 tysiące renomowanych klientów, milion partnerów, obsługa transakcji w 200 walutach, stały kontakt z ekspertami to jej niewątpliwe atuty.
„Wejście do Polski rozszerza obszar naszego działania oraz znacznie zwiększa oferowane klientom możliwości – mówi Thomas Hessler, prezes Zanox. Dzięki nowatorskiemu podejściu do promocji online, innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, globalnemu zasięgowi oraz wieloletniemu doświadczeniu nasza firma jest w stanie zrewolucjonizować rynek reklamy internetowej w Europie Centralnej i Wschodniej.” – deklaruje Hessler.
Zanox był dotychczas obecny był w Polsce jedynie poprzez lokalnych partnerów. Decyzja o otwarciu oddziału w naszym kraju potwierdza, że polski rynek online oraz e-commerce są jednymi z najdynamiczniej rozwijających się w Europie. Według ostatnich danych IAB, wartość reklamy internetowej w 2007 w Polsce wyniosła 330 milionów złotych, z dynamiką na poziomie ponad 60% w stosunku do roku 2006. Natomiast Forrester Research szacuje, że już co drugi polski internauta dokonał choć raz w życiu transakcji kupna-sprzedaży w sieci, włączając w to aukcje internetowe.
„Współpracując z najlepszymi ekspertami w zakresie marketingu afiliacyjnego, będziemy w stanie zaoferować rozwiązania dotychczas niedostępne dla polskich firm – mówi Maciej Wyszyński, szef polskiego oddziału, wcześniej związany z niemieckim eBayem. Zanox staje się strategicznym partnerem dla polskich firm dającym możliwość przeprowadzania zarówno kampanii reklamowych, jak i programów partnerskich o najwyższych światowych standardach i globalnym zasięgu. Co najważniejsze, wszystko rozliczane jest w oparciu o wydajność.” – dodaje Wyszyński.
Strategia biznesowa Zanox, dzięki której odniósł światowy sukces, oparta jest na modelu „Pay Per Action – płać za sukces” i zakłada, że reklamodawca rozliczany jest za konkretną akcję – płaci tylko za rezultaty swoich działań promocyjnych, np.: za sprzedaż, rejestrację czy wypełnienie formularza. Wdrożenie unikatowego i nowatorskiego systemu monitorowania, rozliczania transakcji oraz raportowania zapewnia całkowitą przejrzystość procesu, zarówno dla reklamodawców, jak i wydawców. Dostęp do indywidualnego panelu administracyjnego, pozwala dodatkowo w prosty i intuicyjny sposób zarządzać kampaniami. Za pośrednictwem tylko jednego konta, zleceniodawca ma możliwość reklamowanie swoich produktów globalnie, zarówno w Polsce, większości krajów europejskich, w USA, a także w Chinach. Dzięki temu oferta reklamowa Zanox jest zarówno atrakcyjna dla polskich firm planujących ekspansję za granicę czy tam już działających, jak i rodzimych serwisów chcących współpracować z zagranicznymi reklamodawcami w ramach międzynarodowych programów. Pełna integracja wyników śledzenia z reklamodawcami w sieci, dostosowane raportowanie w czasie rzeczywistym dzięki zintegrowanej z systemem usłudze WebServices API, stabilne i bezpieczne warunki współpracy z ponad 2 tysiącami klientów na świecie, rozliczanie transakcji w ponad 200 walutach to kolejny benefity współpracy z Zanox.
Technologia GAP w ramach, której firma udostępnia możliwość reklamowania się wśród ponad miliona partnerów za pośrednictwem między innymi największych sieci reklamowych na świecie, w tym m.in.: Affiliate Curry, clixGalore, latinedge, euroads, ADBRITE, OfferForge, ADWAYS oraz polskich: Adnet i ARBOmedia jest jedyną w swoim rodzaju na świecie.
Pierwszą polską firmą, która podjęła współpracę z Zanoxem są rodzime nisko kosztowe linie lotnicze Central Wings. Dzięki indywidualnemu programowi reklamowemu online, firma znacznie zwiększyła sprzedaż biletów lotniczych na terenie Europy.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.