Sieć afiliacyjna Zanox wchodzi do Polski

Opublikowano: 20 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Działająca w ponad 190 krajach sieć afiliacyjna Zanox.pl otwiera oddział w Warszawie. Ponad 2 tysiące renomowanych klientów, milion partnerów, obsługa transakcji w 200 walutach, stały kontakt z ekspertami to jej niewątpliwe atuty.
„Wejście do Polski rozszerza obszar naszego działania oraz znacznie zwiększa oferowane klientom możliwości – mówi Thomas Hessler, prezes Zanox. Dzięki nowatorskiemu podejściu do promocji online, innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, globalnemu zasięgowi oraz wieloletniemu doświadczeniu nasza firma jest w stanie zrewolucjonizować rynek reklamy internetowej w Europie Centralnej i Wschodniej.” – deklaruje Hessler.

Zanox był dotychczas obecny był w Polsce jedynie poprzez lokalnych partnerów. Decyzja o otwarciu oddziału w naszym kraju potwierdza, że polski rynek online oraz e-commerce są jednymi z najdynamiczniej rozwijających się w Europie. Według ostatnich danych IAB, wartość reklamy internetowej w 2007 w Polsce wyniosła 330 milionów złotych, z dynamiką na poziomie ponad 60% w stosunku do roku 2006. Natomiast Forrester Research szacuje, że już co drugi polski internauta dokonał choć raz w życiu transakcji kupna-sprzedaży w sieci, włączając w to aukcje internetowe.

Sieć afiliacyjna Zanox wchodzi do Polski 1

„Współpracując z najlepszymi ekspertami w zakresie marketingu afiliacyjnego, będziemy w stanie zaoferować rozwiązania dotychczas niedostępne dla polskich firm – mówi Maciej Wyszyński, szef polskiego oddziału, wcześniej związany z niemieckim eBayem. Zanox staje się strategicznym partnerem dla polskich firm dającym możliwość przeprowadzania zarówno kampanii reklamowych, jak i programów partnerskich o najwyższych światowych standardach i globalnym zasięgu. Co najważniejsze, wszystko rozliczane jest w oparciu o wydajność.” – dodaje Wyszyński.

Strategia biznesowa Zanox, dzięki której odniósł światowy sukces, oparta jest na modelu „Pay Per Action – płać za sukces” i zakłada, że reklamodawca rozliczany jest za konkretną akcję – płaci tylko za rezultaty swoich działań promocyjnych, np.: za sprzedaż, rejestrację czy wypełnienie formularza. Wdrożenie unikatowego i nowatorskiego systemu monitorowania, rozliczania transakcji oraz raportowania zapewnia całkowitą przejrzystość procesu, zarówno dla reklamodawców, jak i wydawców. Dostęp do indywidualnego panelu administracyjnego, pozwala dodatkowo w prosty i intuicyjny sposób zarządzać kampaniami. Za pośrednictwem tylko jednego konta, zleceniodawca ma możliwość reklamowanie swoich produktów globalnie, zarówno w Polsce, większości krajów europejskich, w USA, a także w Chinach. Dzięki temu oferta reklamowa Zanox jest zarówno atrakcyjna dla polskich firm planujących ekspansję za granicę czy tam już działających, jak i rodzimych serwisów chcących współpracować z zagranicznymi reklamodawcami w ramach międzynarodowych programów. Pełna integracja wyników śledzenia z reklamodawcami w sieci, dostosowane raportowanie w czasie rzeczywistym dzięki zintegrowanej z systemem usłudze WebServices API, stabilne i bezpieczne warunki  współpracy z ponad 2 tysiącami klientów na świecie, rozliczanie transakcji w ponad 200 walutach  to kolejny benefity współpracy z Zanox.

Technologia GAP w ramach, której firma udostępnia możliwość reklamowania się wśród ponad miliona partnerów za pośrednictwem między innymi największych sieci reklamowych na świecie, w tym m.in.: Affiliate Curry, clixGalore, latinedge, euroads, ADBRITE, OfferForge, ADWAYS oraz polskich: Adnet i ARBOmedia jest jedyną w swoim rodzaju na świecie.

Pierwszą polską firmą, która podjęła współpracę z Zanoxem są rodzime nisko kosztowe linie lotnicze Central Wings. Dzięki indywidualnemu programowi reklamowemu online, firma znacznie zwiększyła sprzedaż biletów lotniczych na terenie Europy.

Hanna LaskowskaSieć afiliacyjna Zanox wchodzi do Polski

Podziel się!

O autorze

hania