Admatik wprowadza nowe funkcjonalności

Sieć reklamowa Admatik wdrożyła właśnie dla swoich wydawców i klientów kolejne rozwiązania. Tym razem jest to zakup dedykowanej powierzchni reklamowej bezpośrednio na witrynie.

Sieć udostępniała jak dotąd model pozwalający reklamodawcom na emisję kampanii w wybranych kategoriach tematycznych witryn internetowych, usprawniając tym samym cały proces publikacji reklam. Od teraz, dodatkowo przy każdej reklamie emitowanej z sieci Admatik, pojawi się link do strony zakupowej tego placementu.

Nowym rozwiązaniem dla wydawców jest możliwość uruchomienia na witrynie autopromocji. W przypadku braku kampanii na konkretnych powierzchniach emitowany jest banner zachęcający reklamodawców do zakupu reklamy w danym miejscu.

– Dajemy wydawcom wybór: albo „ukrywamy” pusty placement tak, by niepotrzebnie nie zajmował miejsca w serwisie, albo  zachęcamy odwiedzających internautów do zakupu tego właśnie placementu przy pomocy autopromocyjnego bannera – mówi Michał Małowski, Project Manager Admatik.

Dla zachęcenia wydawców do aktywnego korzystania z nowych funkcjonalności został ogłoszony konkurs. Wystarczy aktywować nową funkcjonalność i w najbardziej pomysłowy sposób promować możliwość samodzielnego zakupu reklamy poprzez system Admatik wśród użytkowników swojego serwisu. Nagroda w konkursie to eVoucher o wartości 500 zł na dowolną ofertę z WyjatkowyPrezent.pl.

Internetowa sieć reklamowa Admatik działa na rynku od czerwca tego roku, jako projekt realizowany przy wsparciu funduszy unijnych. Jej właścicielem jest agencja interaktywna Autentika.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top