Sieć reklamowa Admatik wdrożyła właśnie dla swoich wydawców i klientów kolejne rozwiązania. Tym razem jest to zakup dedykowanej powierzchni reklamowej bezpośrednio na witrynie.
Sieć udostępniała jak dotąd model pozwalający reklamodawcom na emisję kampanii w wybranych kategoriach tematycznych witryn internetowych, usprawniając tym samym cały proces publikacji reklam. Od teraz, dodatkowo przy każdej reklamie emitowanej z sieci Admatik, pojawi się link do strony zakupowej tego placementu.
Nowym rozwiązaniem dla wydawców jest możliwość uruchomienia na witrynie autopromocji. W przypadku braku kampanii na konkretnych powierzchniach emitowany jest banner zachęcający reklamodawców do zakupu reklamy w danym miejscu.
– Dajemy wydawcom wybór: albo „ukrywamy” pusty placement tak, by niepotrzebnie nie zajmował miejsca w serwisie, albo zachęcamy odwiedzających internautów do zakupu tego właśnie placementu przy pomocy autopromocyjnego bannera – mówi Michał Małowski, Project Manager Admatik.
Dla zachęcenia wydawców do aktywnego korzystania z nowych funkcjonalności został ogłoszony konkurs. Wystarczy aktywować nową funkcjonalność i w najbardziej pomysłowy sposób promować możliwość samodzielnego zakupu reklamy poprzez system Admatik wśród użytkowników swojego serwisu. Nagroda w konkursie to eVoucher o wartości 500 zł na dowolną ofertę z WyjatkowyPrezent.pl.
Internetowa sieć reklamowa Admatik działa na rynku od czerwca tego roku, jako projekt realizowany przy wsparciu funduszy unijnych. Jej właścicielem jest agencja interaktywna Autentika.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.