Sizeer, multibrandowa sieć specjalizująca się w sprzedaży obuwia, odzieży i akcesoriów, uruchomiła sklep internetowy – sklep.sizeer.com. Ma być on źródłem wiedzy nie tylko na temat dostępnych produktów, ale także najnowszych trendów w modzie. W ofercie sklepu znajduje się ponad 1000 produktów. Ułatwieniem korzystania z niego ma być możliwość wyszukiwania produktów pod względem przeznaczenia, marki, płci, rozmiaru, koloru czy zastosowanych technologii.
Do budowy sklepu została użyta platforma firmy Contium SA – Unity Commerce. Podstawowym założeniem przy jego budowie była spójność z tradycyjnym kanałem dystrybucji pod względem szerokości oferty, polityki cenowej i działań marketingowych.
Sklep został zbudowany w oparciu o nawigację, pozwalającą odnaleźć kategorię produktów, korzystając z dowolnego kryterium wyboru początkowego (płeć, styl, rodzaj ubioru). Przeglądanie produktów zostało wzbogacone wyszukiwarką, opartą o silnik Lucene+SOLR, obsługującą polskie odmiany słów, podpowiedzi typu „czy miałeś na myśli” oraz wielokryterialne filtrowanie wyników wyszukiwania (refining).
Oprogramowanie Unity Commerce zostało w trakcie wdrożenia dostosowane do indywidualnych wymagań klienta i rozbudowane o dodatkowe narzędzia, min:
- możliwość prezentowania kilku drzew produktowych, budowanych automatycznie na podstawie zaimportowanych z ERP danych (produkty mogą występować w kilku drzewach produktowych jednocześnie);
- grupowanie towarów na listach produktów umożliwia prezentowanie tylko wybranego koloru spośród wszystkich wariantów kolorystycznych na listach (użytkownik przegląda pozostałe warianty kolorystyczne z poziomu karty produktów);
W części administracyjnej aplikacji:
- moduł zarządzania banerami i CMS umożliwiający emisję obrazów, animacji, linków, dokumentów pełnotekstowych w określonym czasie i z możliwością targetowania na podstawie kryteriów wyszukiwania i profilu użytkownika;
- moduł zarządzania promocjami, dający możliwość realizacji schematów promocji, w tym rabatów, gratisów i sprzedaży wiązanej, jakie będą obowiązywać w sieci sprzedaży;
- wiązanie słowników zastosowanych technologii i marek z dokumentami pełnotekstowymi, zawierającymi opisy poszczególnych pozycji;
Moduły administracyjne wykorzystane do budowy aplikacji umożliwiają użytkownikom biznesowym wygodne zarządzanie całą zawartością sklepu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.