Sieć z branży multibrandów sportowo-lifestyle’owych uruchamia sklep internetowy

Opublikowano: 14 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Sizeer, multibrandowa sieć specjalizująca się w sprzedaży obuwia, odzieży i akcesoriów, uruchomiła sklep internetowy – sklep.sizeer.com. Ma być on źródłem wiedzy nie tylko na temat dostępnych produktów, ale także najnowszych trendów w modzie. W ofercie sklepu znajduje się ponad 1000 produktów. Ułatwieniem korzystania z niego ma być możliwość wyszukiwania produktów pod względem przeznaczenia, marki, płci, rozmiaru, koloru czy zastosowanych technologii.

Do budowy sklepu została użyta platforma firmy Contium SA – Unity Commerce. Podstawowym założeniem przy jego budowie była spójność z tradycyjnym kanałem dystrybucji pod względem szerokości oferty, polityki cenowej i działań marketingowych.

Sklep został zbudowany w oparciu o nawigację, pozwalającą odnaleźć kategorię produktów, korzystając z dowolnego kryterium wyboru początkowego (płeć, styl, rodzaj ubioru). Przeglądanie produktów zostało wzbogacone wyszukiwarką, opartą o silnik Lucene+SOLR, obsługującą polskie odmiany słów, podpowiedzi typu „czy miałeś na myśli” oraz wielokryterialne filtrowanie wyników wyszukiwania (refining).

Oprogramowanie Unity Commerce zostało w trakcie wdrożenia dostosowane do indywidualnych wymagań klienta i rozbudowane o dodatkowe narzędzia, min:

  • możliwość prezentowania kilku drzew produktowych, budowanych automatycznie na podstawie zaimportowanych z ERP danych (produkty mogą występować w kilku drzewach produktowych jednocześnie);
  • grupowanie towarów na listach produktów umożliwia prezentowanie tylko wybranego koloru spośród wszystkich wariantów kolorystycznych na listach (użytkownik przegląda pozostałe warianty kolorystyczne z poziomu karty produktów);

W części administracyjnej aplikacji:

  • moduł zarządzania banerami i CMS umożliwiający emisję obrazów, animacji, linków, dokumentów pełnotekstowych w określonym czasie i z możliwością targetowania na podstawie kryteriów wyszukiwania i profilu użytkownika;
  • moduł zarządzania promocjami, dający możliwość realizacji schematów promocji, w tym rabatów, gratisów i sprzedaży wiązanej, jakie będą obowiązywać w sieci sprzedaży;
  • wiązanie słowników zastosowanych technologii i marek z dokumentami pełnotekstowymi, zawierającymi opisy poszczególnych pozycji;

Moduły administracyjne wykorzystane do budowy aplikacji umożliwiają użytkownikom biznesowym wygodne zarządzanie całą zawartością sklepu.

Tomasz UchańskiSieć z branży multibrandów sportowo-lifestyle’owych uruchamia sklep internetowy

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski