Sizeer, multibrandowa sieć specjalizująca się w sprzedaży obuwia, odzieży i akcesoriów, uruchomiła sklep internetowy – sklep.sizeer.com. Ma być on źródłem wiedzy nie tylko na temat dostępnych produktów, ale także najnowszych trendów w modzie. W ofercie sklepu znajduje się ponad 1000 produktów. Ułatwieniem korzystania z niego ma być możliwość wyszukiwania produktów pod względem przeznaczenia, marki, płci, rozmiaru, koloru czy zastosowanych technologii.
Do budowy sklepu została użyta platforma firmy Contium SA – Unity Commerce. Podstawowym założeniem przy jego budowie była spójność z tradycyjnym kanałem dystrybucji pod względem szerokości oferty, polityki cenowej i działań marketingowych.
Sklep został zbudowany w oparciu o nawigację, pozwalającą odnaleźć kategorię produktów, korzystając z dowolnego kryterium wyboru początkowego (płeć, styl, rodzaj ubioru). Przeglądanie produktów zostało wzbogacone wyszukiwarką, opartą o silnik Lucene+SOLR, obsługującą polskie odmiany słów, podpowiedzi typu „czy miałeś na myśli” oraz wielokryterialne filtrowanie wyników wyszukiwania (refining).
Oprogramowanie Unity Commerce zostało w trakcie wdrożenia dostosowane do indywidualnych wymagań klienta i rozbudowane o dodatkowe narzędzia, min:
- możliwość prezentowania kilku drzew produktowych, budowanych automatycznie na podstawie zaimportowanych z ERP danych (produkty mogą występować w kilku drzewach produktowych jednocześnie);
- grupowanie towarów na listach produktów umożliwia prezentowanie tylko wybranego koloru spośród wszystkich wariantów kolorystycznych na listach (użytkownik przegląda pozostałe warianty kolorystyczne z poziomu karty produktów);
W części administracyjnej aplikacji:
- moduł zarządzania banerami i CMS umożliwiający emisję obrazów, animacji, linków, dokumentów pełnotekstowych w określonym czasie i z możliwością targetowania na podstawie kryteriów wyszukiwania i profilu użytkownika;
- moduł zarządzania promocjami, dający możliwość realizacji schematów promocji, w tym rabatów, gratisów i sprzedaży wiązanej, jakie będą obowiązywać w sieci sprzedaży;
- wiązanie słowników zastosowanych technologii i marek z dokumentami pełnotekstowymi, zawierającymi opisy poszczególnych pozycji;
Moduły administracyjne wykorzystane do budowy aplikacji umożliwiają użytkownikom biznesowym wygodne zarządzanie całą zawartością sklepu.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.