Sizeer, multibrandowa sieć specjalizująca się w sprzedaży obuwia, odzieży i akcesoriów, uruchomiła sklep internetowy – sklep.sizeer.com. Ma być on źródłem wiedzy nie tylko na temat dostępnych produktów, ale także najnowszych trendów w modzie. W ofercie sklepu znajduje się ponad 1000 produktów. Ułatwieniem korzystania z niego ma być możliwość wyszukiwania produktów pod względem przeznaczenia, marki, płci, rozmiaru, koloru czy zastosowanych technologii.
Do budowy sklepu została użyta platforma firmy Contium SA – Unity Commerce. Podstawowym założeniem przy jego budowie była spójność z tradycyjnym kanałem dystrybucji pod względem szerokości oferty, polityki cenowej i działań marketingowych.
Sklep został zbudowany w oparciu o nawigację, pozwalającą odnaleźć kategorię produktów, korzystając z dowolnego kryterium wyboru początkowego (płeć, styl, rodzaj ubioru). Przeglądanie produktów zostało wzbogacone wyszukiwarką, opartą o silnik Lucene+SOLR, obsługującą polskie odmiany słów, podpowiedzi typu „czy miałeś na myśli” oraz wielokryterialne filtrowanie wyników wyszukiwania (refining).
Oprogramowanie Unity Commerce zostało w trakcie wdrożenia dostosowane do indywidualnych wymagań klienta i rozbudowane o dodatkowe narzędzia, min:
- możliwość prezentowania kilku drzew produktowych, budowanych automatycznie na podstawie zaimportowanych z ERP danych (produkty mogą występować w kilku drzewach produktowych jednocześnie);
- grupowanie towarów na listach produktów umożliwia prezentowanie tylko wybranego koloru spośród wszystkich wariantów kolorystycznych na listach (użytkownik przegląda pozostałe warianty kolorystyczne z poziomu karty produktów);
W części administracyjnej aplikacji:
- moduł zarządzania banerami i CMS umożliwiający emisję obrazów, animacji, linków, dokumentów pełnotekstowych w określonym czasie i z możliwością targetowania na podstawie kryteriów wyszukiwania i profilu użytkownika;
- moduł zarządzania promocjami, dający możliwość realizacji schematów promocji, w tym rabatów, gratisów i sprzedaży wiązanej, jakie będą obowiązywać w sieci sprzedaży;
- wiązanie słowników zastosowanych technologii i marek z dokumentami pełnotekstowymi, zawierającymi opisy poszczególnych pozycji;
Moduły administracyjne wykorzystane do budowy aplikacji umożliwiają użytkownikom biznesowym wygodne zarządzanie całą zawartością sklepu.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.