Sieciowe wideo jest coraz popularniejszym nośnikiem reklamowym. Format ten obciąża jednak serwery i prowadzi do naruszenia stabilności sieci.
Wydatki na reklamę wideo rosną w bardzo szybkim tempie. W 2007 było to 324 mln USD, w 2008 prognozowany poziom to 505 mln USD. W 2011 wartość rynku osiągnie prawie dwa miliardy dolarów, a w 2012 – niemal 6 mld.
To wszystko sprawia, że sieciowe wideo w coraz większym stopniu obciąża globalną infrastrukturę informatyczną. Obecnie generuje rocznie 1,7 petabajta transferu rocznie. Dla porównania sieci P2P odpowiadają za 2,4 petabajta. Do 2012 różnica ta procentowo zmniejszy się – oba segmenty będą generować odpowiednio 6,2 i 6,7 petabajta.
Według Cisco sieciowe wideo w 2012 będzie odpowiadać z taki transfer, jaki tworzyli wszyscy amerykańscy użytkownicy sieci w 2000 roku. David Hallerman z eMarketera powiedział: „Internet nie załamie się wskutek popularyzacji multimedialnych klipów. Ale na pewno mocno zwolni.”
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!