Nowoczesna Firma i Fundacja Obserwatorium Zarządzania już po raz piąty realizują projekt Siła telemarketingu obejmujący: badanie i raport, konferencję i warsztaty, które odbędą się w ostatnim tygodniu września.
Konferencja – podsumowanie projektu badawczego w obszarze telemarketingu w Polsce – odbędzie się już 28 września br. w Hotelu Polonia Palace w Warszawie. Gościem specjalnym konferencji jest Alastair Tempest – dyrektor generalny FEDMA (Europejska Federacja Marketingu Bezpośredniego), który wygłosi prelekcję na temat przyszłości Contact Center w Europie. Program Konferencji obejmuje również wystąpienia w obszarze najnowszych trendów w Call i Contact Center, praktyczne wdrożenia i zagadnienia zarządzania ludźmi w CC. Podczas Konferencji odbędzie się kilkanaście wystąpień z udziałem ponad 20 ekspertów.
Podczas Konferencji odbędzie się Gala Programu Certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi, podczas której zostaną wręczone certyfikaty Laureatom Programu. Konferencji towarzyszą 4 całodniowe warsztaty: w obszarze wskaźników w CC, technologii , obsługi klienta i zarządzania potencjałem pracowników w CC, które odbędą się w Knowledge Village, Warszawa – Wilanów, 29 września br.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.