Silicon Valley Open Week: klimat Doliny Krzemowej w Polsce

Już dziś rozpoczyna się Silicon Valley Open Week. Organizatorzy zapewniają, że będzie można poczuć klimat akceleracji w Dolinie Krzemowej, wysłuchać jak amerykański inwestor widzi rozwój polskich startupów na rynku globalnym, nauczyć się budowania efektywnych modeli biznesowych, odpowiedniej prezentacji idei biznesowych oraz chronienia własności intelektualnej.

Od 17 do 20 lutego w warszawskim akceleratorze biznesu Business Link wszystkie startupy marzące o globalnym biznesie będą miały okazję wziąć udział Silicon Valley Open Week – otwartych warsztatach poświęconych akceleracji w Dolinie Krzemowej. W ramach czterech dni szkoleń młodzi przedsiębiorcy spotkają się między innymi z Chrisem Burrym, inwestorem oraz szefem US Market Access Center. Przedstawi on uwarunkowania prowadzenia biznesu w Dolinie Krzemowej oraz przypadki wzlotów i upadków startupów, w które zainwestował. Spotkanie będzie miało charakter konwersatorium, tym samym uczestnicy zachęcani będą do zadawania pytań.

Business Link

Silicon Valley Open Week umożliwi także spotkanie z Michałem Sadowskim z Brand 24, który w listopadzie wrócił z trzytygodniowego, intensywnego pobytu w Dolinie Krzemowej w ramach programu READY to GO organizowanym przez Business Link. Polski lider narzędzi monitorujących marki i produkty w sieci wytłumaczy jak powinien wyglądać tzw. „pitch”, czyli prezentacja przed inwestorem.

Dodatkowo uczestnicy Silicon Valley Open Week będą mogli zainspirować się m.in. wykładami Michała Olszewskiego, organizatora Poznań Startup Pirates i prezesa zarządu Business Angel Seedfund oraz Joanny Matczuk, ekspert prawa własności intelektualnej.

Chcemy pokazać przedsiębiorcom możliwości, jakie daje Dolina Krzemowa. To właśnie tam zaczynali tacy giganci jak Facebook czy Google. W zeszłym roku polski startup Estimote pozyskał ponad 3 mln dolarów od amerykańskich inwestorów. Jest to znakomity przykład na to, że warto marzyć o globalnym biznesie. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą w Polsce poczuć klimat mekki startupów – powiedział Aureliusz Górski, dyrektor sieci Business Link.

Business Link pod koniec lutego wyśle cztery startupy do Doliny Krzemowej w ramach drugiej edycji READY to GO. Program daje szanse skonfrontowania produktu lub usługi z rynkiem i konkurencją za granicą, dopracowania modelu biznesowego, pozyskać partnera zagranicznego i inwestora. Czy polskim, młodym firmom udaje się wkroczyć na rynek globalny? Jakie możliwości daje wyjazd i czemu tak ważny jest dla skalowania idei biznesowej? Organizatorzy obiecują odpowiedzieć na te i inne pytania osób biorących udział w wydarzeniu Silicon Valley Open Week. Wydarzenie jest organizowane przy współpracy z US Market Access Center oraz Silicon Valley Acceleration Center.

Więcej informacji i dostęp do transmisji online szkoleń podczas Silicon Valley Open Week można szukać na stronie: readytogo.przedsiebiorca.pl.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top