Spółka zależna z Grupy IQ Partners, Site S.A. podpisała umowę zakupu serwisów internetowych yoyo.pl, webtips.pl, websonda.pl oraz alias.pl. Wartość transakcji to 600.000 złotych.
W dniu 10 marca 2010 roku Site S.A. podpisała umowę z Yoyo Sp. z o.o., dotyczącą sprzedaży serwisów internetowych prowadzonych przez Spółkę. Zakupione serwisy internetowe to: yoyo.pl, webtips.pl, websonda.pl oraz alias.pl. Łączny zasięg tych serwisów to blisko 2 000 000 unikalnych użytkowników generujących blisko 20 000 000 odsłon miesięcznie.
“Dzięki nabytym serwisom zwiększymy zasięg oferowanych usług przez nasze pozostałe portale. Nasz zespół dołoży wszelkich starań aby jakość oferowanych usług zwiększyła liczbę użytkowników serwisów.” – mówi Wojciech Przyłęcki, przewodniczący rady nadzorczej Site S.A.
YoYo.pl – darmowy system hostingu stron internetowych, z darmowymi skryptami.
Webtips.pl– forum dla webmasterów. Porady, tutoriale i dyskusje o tworzeniu i zarządzaniu stronami WWW.
Alias.pl – darmowe domeny i aliasy.
WebSonda.pl – darmowe sondy do wykorzystania na stronach, forach i blogach.
Jak podaje kupujący, zakupiona część Spółki, wygenerowała w 2009 roku zysk brutto wysokości około stu tysięcy złotych. Dzięki nabytym serwisom Spółka ma zwiększyć swoje możliwości reklamowe, poprzez cross promocję innych serwisów z portfela Site S.A. oraz innym zainteresowanych reklamą podmiotów.
“Przyjęta strategia przyniosła oczekiwane wyniki. Rozwój organiczny spółek, wdrożenie nowoczesnych systemów zarządzania oraz nowoczesnego oprogramowania pozwalają na osiągniecie bardzo dobrych wyników finansowych. Ostatni zakup idealnie wpisuje się w przyjęta strategię rozwoju grupy Site S.A.” – dodaje Marcin Szczepkowski, prezes zarządu Site S.A.
Site przewiduje, że po transakcji zasięg wszystkich serwisów zarządzanych przez Spółkę wyniesie około 3 300 000 unikalnych użytkowników miesięcznie, przy około 28 000 000 odsłon.
Wartość transakcji to 600.000 złotych. Całość zostanie sfinansowana ze środków własnych Site S.A., w tym również ze środków pozyskanych w ramach emisji prywatnej, którą spółka przeprowadziła w związku z planowanym w najbliższym okresie debiutem na NewConnect.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.