Spółka zależna z Grupy IQ Partners, Site S.A. podpisała umowę zakupu serwisów internetowych yoyo.pl, webtips.pl, websonda.pl oraz alias.pl. Wartość transakcji to 600.000 złotych.
W dniu 10 marca 2010 roku Site S.A. podpisała umowę z Yoyo Sp. z o.o., dotyczącą sprzedaży serwisów internetowych prowadzonych przez Spółkę. Zakupione serwisy internetowe to: yoyo.pl, webtips.pl, websonda.pl oraz alias.pl. Łączny zasięg tych serwisów to blisko 2 000 000 unikalnych użytkowników generujących blisko 20 000 000 odsłon miesięcznie.
“Dzięki nabytym serwisom zwiększymy zasięg oferowanych usług przez nasze pozostałe portale. Nasz zespół dołoży wszelkich starań aby jakość oferowanych usług zwiększyła liczbę użytkowników serwisów.” – mówi Wojciech Przyłęcki, przewodniczący rady nadzorczej Site S.A.
YoYo.pl – darmowy system hostingu stron internetowych, z darmowymi skryptami.
Webtips.pl– forum dla webmasterów. Porady, tutoriale i dyskusje o tworzeniu i zarządzaniu stronami WWW.
Alias.pl – darmowe domeny i aliasy.
WebSonda.pl – darmowe sondy do wykorzystania na stronach, forach i blogach.
Jak podaje kupujący, zakupiona część Spółki, wygenerowała w 2009 roku zysk brutto wysokości około stu tysięcy złotych. Dzięki nabytym serwisom Spółka ma zwiększyć swoje możliwości reklamowe, poprzez cross promocję innych serwisów z portfela Site S.A. oraz innym zainteresowanych reklamą podmiotów.
“Przyjęta strategia przyniosła oczekiwane wyniki. Rozwój organiczny spółek, wdrożenie nowoczesnych systemów zarządzania oraz nowoczesnego oprogramowania pozwalają na osiągniecie bardzo dobrych wyników finansowych. Ostatni zakup idealnie wpisuje się w przyjęta strategię rozwoju grupy Site S.A.” – dodaje Marcin Szczepkowski, prezes zarządu Site S.A.
Site przewiduje, że po transakcji zasięg wszystkich serwisów zarządzanych przez Spółkę wyniesie około 3 300 000 unikalnych użytkowników miesięcznie, przy około 28 000 000 odsłon.
Wartość transakcji to 600.000 złotych. Całość zostanie sfinansowana ze środków własnych Site S.A., w tym również ze środków pozyskanych w ramach emisji prywatnej, którą spółka przeprowadziła w związku z planowanym w najbliższym okresie debiutem na NewConnect.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!