Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadza nowy produkt dla właścicieli serwisów internetowych, które w sposób aktywny wykorzystują wyszukiwarkę swoich zasobów, a więc m.in.: portali, sklepów internetowych, serwisów aukcyjnych, nieruchomościowych, ogłoszeniowych oraz porównywarek cen.
Adkontekst Site Search pozwala wykorzystać i połączyć potencjał wyszukiwarki na portalu partnera oraz zasobów bazy reklam z sieci Adkontekst. Nowy produkt pozwala emitować reklamy tekstowe – Linki Sponsorowane – w wynikach wyszukiwania na serwisie partnerskim, powiązane kontekstowo z wpisanymi do wyszukiwarki słowami kluczowymi. Partner decyduje czy reklamy wyświetlane będą powyżej naturalnych wyników wyszukiwania w danym serwisie, obok nich, lub poniżej. Właściciel serwisu decyduje też o liczbie reklam (może wybrać od 1 do 5) oraz o wyglądzie linków sponsorowanych (kolorystyce, wielkości i stylach). Co warto podkreślić – reklamy otwierają się w nowym oknie, więc użytkownicy nie opuszczają serwisu partnerskiego.
Cechy i korzyści wyróżniające funkcjonalność Adkontekst Site Search:
• Przychody reklamowe ze stron z wynikami wyszukiwania (bez względu na fakt, z jakiej technologii korzysta partner). System w sposób automatyczny optymalizuje przychody wydawców.
• Reklamy emitowane są z jednej największych w Polsce baz reklam Pay-per-click.
• Dzięki zaawansowanemu algorytmowi reklamy są precyzyjnie dopasowane do zapytania użytkownika, co w efekcie przekłada się na wysoki CTR.
• Funkcja filtra konkurencji w panelu wydawcy – możliwość wyłączenia emisji reklam konkurencyjnych firm.
• Łatwość i szybkość wdrożenia.
• Kolorystyka linków jest w pełni edytowalna przez właściciela serwisu.
www.adkontekst.pl/wydawcy/produkty-reklamowe/sitesearch
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.