Skapiec.pl z aplikacją na Androida

Opublikowano: 26 września 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Skąpiec.pl przygotował aplikację dla użytkowników telefonów z systemem operacyjnym Android. Pomagać ma znaleźć najlepszy produkt oraz najkorzystniejszą ofertę cenową w jednym z ponad 3 tys. sklepów internetowych.

Aplikacja Skąpiec.pl to narzędzie, którego celem jest ułatwienie zakupów w sieci posiadaczom telefonów z systemem Android. Wyróżniać ma ją czytelny interfejs i intuicyjna obsługa. Przy pierwszym ładowaniu aplikacji użytkownik może zapoznać się z krótkim przewodnikiem, w którym znajdzie informacje o najważniejszych funkcjach mobilnej odsłony Skąpiec.pl.

skapiecpl_android

Aby otrzymać listę sklepów internetowych, w których dostępny jest poszukiwany produkt, należy wprowadzić jego nazwę do wyszukiwarki (można to zrobić tekstowo lub głosowo) albo zeskanować telefonem kod kreskowy. Po wybraniu najlepszej oferty użytkownik może przejść do sklepu internetowego w celu dokonania zakupu lub skorzystać z opcji „Mapy” i wyszukać sklep z możliwością odbioru osobistego w najbliższej okolicy.

Aplikacja umożliwia nie tylko porównanie cen, ale również znalezienie produktu zgodnego z oczekiwaniami użytkownika. W dokładnym określeniu wymagań pomagają filtry (m.in. cena, marka, rodzaj, funkcje), a opisy techniczne, zdjęcia oraz opinie i oceny dodane przez internautów na Skąpiec.pl – w wyborze najlepszego modelu. Wyniki wyszukiwań można sortować względem popularności, najniższej lub najwyższej ceny, średniej oceny i liczby ofert.

Dodatkowym udogodnieniem dla użytkowników aplikacji jest możliwość przeglądania historii wyszukiwań, a także tworzenia listy ulubionych produktów, zsynchronizowanej z kontem na Skąpiec.pl.

Aplikację Skąpiec.pl pobrać można bezpłatnie z Google Play.

Dawid ZarazińskiSkapiec.pl z aplikacją na Androida

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.