Marketing bezpośredni on-line, czyli e-mail marketing to skuteczny, tani i efektywny sposób komunikacji z obecnymi jak i potencjalnymi klientami. W tej konwencji K2 Internet zaprojektowało ciekawą kampanię promocyjną dla firmy SAP Polska. 16% tyle wyniósł CTR kampanii e-mailngowej promującej nowe oprogramowanie SAP Business One.
Agencja K2 postanowiła samodzielnie rozwijać rynek marketingu bezpośredniego on-line, czyli e-mail marketingu. Głównym działaniem jest seria prelekcji na konferencjach marketingowych, publikacje oraz zorganizowanie własnego seminarium, na które zarejestrowało się 427 osób (sic!), choć warunkiem rejestracji było odpowiedzenie na kilkanaście pytań. Działania te trwają zaledwie od kilku miesięcy, ale edukacja rynku przynosi efekty, gdyż K2 pozyskało już pierwszych klientów.
„”Bardzo ciekawą kampanię zaprojektowaliśmy dla firmy SAP Polska. Jest to promocja oprogramowania SAP Business One na rynku małych i średnich przedsiębiorstw. Penetracja internetu w tym segmencie wynosi już 90%, a korzyści wynikające z dynamicznej personalizacji e-maili, dowolnie głębokiej segmentacji i niskiego kosztu dotarcia są ewidentne.” Mówi Arek Szulczyński Project Manager K2.
Celem akcji było dotarcie z informacją o nowym produkcie firmy SAP Polska – SAP Business One do osób mogących być potencjalnie najbardziej zainteresowanymi możliwościami nowego produktu, czyli właścicieli małych firm, dyrektorów finansowych i księgowych oraz szefów IT.
Akcja miała charakter Direct e-Mailing – wyróżniała ją głęboka personalizacja, nie tylko polegająca na imiennym adresowaniu przesyłki, ale również dostosowaniu treści listów (argumentacji) w zależności od stanowiska piastowanego przez odbiorcę oraz dostosowanie treści do charakteru działalności konkretnej firmy. W ten sposób każdy wysłany e-mail był inny. Akcję poprzedziła akcja telemarketingowa mająca na celu uzyskanie bardziej szczegółowych informacji o firmach, które były adresatami oraz uzyskania ich zgody na przesłanie informacji handlowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.