Skuteczny e-mail marketing

Opublikowano: 12 marca 2012. Kategoria: Patronaty. Tagi:

Termin szkolenia: 28-29 marca 2012

Miejsce szkolenia: Warszawa, Horizon Plaza, ul. Domaniewska 39a

Skuteczny e-mail marketing 1Jak Facebook może zwiększyć zasięg e-mailingu? Jak się promować, a nie spamować? Poznaj najnowsze trendy w e-mail marketingu i skutecznie docieraj do obecnych i nowych klientów.

E-mail zmienia się dziś bardzo dynamicznie. Jest nie tylko narzędziem do wysyłania reklam, ale medium do budowania zasięgu, świadomości marki, lojalności klientów oraz retencji. Jeśli interesuje Cię nie tylko prawidłowa budowa newsletterów czy skuteczne tematy e-maili, to szkolenie jest dla Ciebie!

W programie:

  • zanim wyślesz, zaplanuj, czyli strategia, action plan i kalendarz wysyłek;
  • adres na wagę złota – baza mailingowa, subskrypcje i GIODO;
  • copywriting w e-mail marketingu – warsztat czy magiczne zwroty?;
  • e-mail to nie strona www: czego nie robić w kreacji HTML?;
  • mobile, social, QR – trendy w e-mail marketingu;
  • warsztaty e-mail marketingowe – przygotuj własną kampanię od A do Z (lead generation, kreacja e-mail, testy);
  • efektywność kampanii e-mail marketingowych.

Szkolenie prowadzi Maciej Ossowski – trener i ekspert w dziedzinie e-mail marketingu. Dyrektor Działu Edukacji w firmie GetResponse. Redaktor naczelny EmailMarketing.pl oraz publicysta serwisów marketingowych, tj. MarketingProfs.com czy EmailExpert.org oraz magazynów branżowych (Marketing w Praktyce, Online Marketing Polska). Aktywny działacz w polskich i międzynarodowych organizacjach branżowych: MAAWG, Email Experience Council, Email Sender and Provider Coalition czy IAB Polska.

Szczegółowy program i zamówienia: szkolenie E-mail marketing

Organizatorzy zapewniają:

  • grupy warsztatowe już od 4 osób;
  • autorski program oparty na najnowszych trendach w e-mail marketingu;
  • inspirującą atmosferę i ekskluzywne warunki pracy.

Organizator: Concept Labs to szkolenia marketingowe w wyjątkowej formule. Nasza specjalizacja to: e-marketing, social media, facebook marketing, internetPR, SEM, SEO, web usability, e-commerce, reklama i branding.

Kontakt:
Concept Labs
e-mail: szkolenia@conceptlabs.pl
Tel.: 22 428 51 07
www.conceptlabs.pl

Dawid ZarazińskiSkuteczny e-mail marketing

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.