W internecie ruszyła akcja promująca SkyCash, system płatności przez telefon komórkowy. Kampanię w modelu efektywnościowym realizuje firma Novem.
Celem działań marketingowych jest pozyskanie nowych użytkowników systemu SkyCash, który za pomocą komórki umożliwia płacenie za kursy taxi, parkowanie, czy dostawy do domów i biur np. żywności i produktów, zakup biletów komunikacji miejskiej lub rozliczanie pomiędzy znajomymi. SkyCash pozwala też kupować doładowania telefonów na kartę.
W kampanii wykorzystano reklamę typu display i dedykowane mailingi. Bannery kierują na stronę internetową przygotowaną specjalnie do obsługi kampanii. Każdy, kto wpisze swój prawidłowy adres e-mail na http://skycash.novem.pl/, wypróbuje darmowy system SkyCash i odpowie na pytania konkursowe, ma szansę wygrać iPhone’a 4. Reklamy emitowane są w serwisach społecznościowych, technologicznych i o tematyce rozrywkowej, zrzeszonych w sieci afiliacyjnej NovemNet.
Kampania efektywnościowa jest rozliczana w modelu CPL (Cost Per Lead), czyli reklamodawca płaci jedynie za osoby, które wypełnią formularz kontaktowy.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.