W internecie ruszyła akcja promująca SkyCash, system płatności przez telefon komórkowy. Kampanię w modelu efektywnościowym realizuje firma Novem.
Celem działań marketingowych jest pozyskanie nowych użytkowników systemu SkyCash, który za pomocą komórki umożliwia płacenie za kursy taxi, parkowanie, czy dostawy do domów i biur np. żywności i produktów, zakup biletów komunikacji miejskiej lub rozliczanie pomiędzy znajomymi. SkyCash pozwala też kupować doładowania telefonów na kartę.
W kampanii wykorzystano reklamę typu display i dedykowane mailingi. Bannery kierują na stronę internetową przygotowaną specjalnie do obsługi kampanii. Każdy, kto wpisze swój prawidłowy adres e-mail na http://skycash.novem.pl/, wypróbuje darmowy system SkyCash i odpowie na pytania konkursowe, ma szansę wygrać iPhone’a 4. Reklamy emitowane są w serwisach społecznościowych, technologicznych i o tematyce rozrywkowej, zrzeszonych w sieci afiliacyjnej NovemNet.
Kampania efektywnościowa jest rozliczana w modelu CPL (Cost Per Lead), czyli reklamodawca płaci jedynie za osoby, które wypełnią formularz kontaktowy.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!