Jeszcze kilka dni temu można było rozpocząć zakłady bukmacherskie, że w sieci serwisów GG Network, producenta komunikatora Gadu-Gadu, nie spotka się banerów reklamowych z nazwą konkurencyjnego komunikatora. Tymczasem, od ubiegłego piątku, użytkownicy popularnej sieci GG mogą oglądać kampanię reklamową, w której „bohaterem” jest… konkurencja właśnie.
Producent Gadu-Gadu zdecydował się na odważną kampanię reklamową, która przypomina o fakcie, że konkurencja podniosła ceny rozmów telefonicznych. O podwyżce cen u konkurencyjnego komunikatora poinformowały media.
Kreacja banerów oparta jest na haśle: „Użytkownikom Skype współczujemy podwyżki cen”. Hasło wpisane jest w ciemną, żałobną stylistykę nekrologu.
W kolejnej, kolorowej odsłonie banera pojawia się w barwna reklama rozmów głosowych w komunikatorze GG, które obecnie nie tylko nie ustępują jakością (technologia GIPS), ale są… znacznie tańsze.
– W kampanii, zorganizowanej jako odpowiedź na działania konkurencji, chcemy poinformować, że Gadu-Gadu nie podnosi cen połączeń, lecz je obniża, bo przecież wszyscy chcemy dzwonić po jak najmniejszych kosztach – mówią przedstawiciele Gadu-Gadu. – Jako jedyni oferujemy też bezpłatne połączenia telefoniczne z komputera na polskie numery stacjonarne codziennie w godz. 18-21. Nadal jednak przez wiele osób jesteśmy utożsamiani z komunikatorem tekstowym. Tymczasem GG oferuje rozmowy głosowe wraz z wieloma pożytecznymi funkcjami. Co więcej, rozmówcy posiadający numery GG mogą do siebie dzwonić bezpłatnie, potencjalnie więc to grupa 6 mln abonentów z darmowymi rozmowami głosowymi.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.