Agencja reklamowa discipline Media Group, specjalizująca się w kreacjach internetowych i przekazach multimedialnych, przygotowała nową odsłonę serwisu WWW producenta słodyczy dla dzieci – Nestle JOJO. Strona jest dostępna pod adresem: jojo.pl
'Postanowiliśmy zaproponować użytkownikom serwisu jojo.pl szereg nowości. Zmienić główny motyw i skoncentrować się na nieco innych treściach, podanych w nowy sposób. To wszystko z dodatkiem ulubionych przez dzieci grafik, charakterystycznych od przeszło 4 lat dla tego serwisu. Jak co roku liczymy na opinie internatów. Wsłuchujemy się w nie wnikliwie – efektem tego są pewne zmiany właśnie zaimplementowane w serwisie. Pamiętamy również o przyzwyczajeniach użytkowników – dlatego dostępna jest w serwisie jego poprzednia wersja – Pianka w podróży po Polsce i Europie. Zawiera ona blisko 200 gier, komiksów i plansz edukacyjnych’ – mówi Luiza Pawłowska – General Manager discipl!ne Media Group.
Serwis jojo.pl powstał przed czteroma laty i przechodził co roku wiele zmian polegających na poszerzaniu jego zawartości i funkcjonalności. Edukował poprzez zabawę i w przyjazny sposób przekazywał jego użytkownikom wiedzę geograficzną, muzyczną, matematyczną i z zakresu języka polskiego. Najmłodsi internauci zapraszani byli do wędrówki z gospodarzem serwisu – Piankiem JOJO – przez krainy geograficzne Polski, a w następnej kolejności do poznawania państw Unii Europejskiej.
Serwis cieszy się ogromnym powodzeniem, czego efektem jest liczba zarejestrowanych użytkowników, uczestników konkursów i liczba maili nadsyłanych przez najmłodszych do Pianka JOJO.
Nowy serwis www.jojo.pl dostępny jest w sieci od września b.r.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.