Jeden z czterech największych medialnych vortali w Polsce w minioną sobotę zmienił swoją oprawę graficzną.
– Nowa jest o wiele bardziej przejrzystsza i stonowana kolorystycznie. Postanowiliśmy wrócić do kolorów zimnych – błękitnego i czarnego – mówi Paweł Krypno, redaktor naczelny Dziennika Internetowego SLOWAWSIECI – te kolory zostały przez naszych czytelników uznane za najodpowiedniejsze do tematu.
– Nie jest to jeszcze ostateczna wersja serwisu – dodaje założyciel serwisu – Karol Bancerz. Ciągle badamy zachowanie użytkowników i staramy się dostosowywać do ich potrzeb i oczekiwań.
Nowa wersja portalu powstawała – jak informują autorzy w ciągu zaledwie jednego dnia. – Działaliśmy w zasadzie na wyczucie i intuicję – mówi współautor Bartłomiej Sadowski – Dzięki temu, że całość serwisu opiera się na około 20 plikach formatujących i jednym centralnym – CSS, mogliśmy pozwolić sobie na ciągłe przeprojektowywanie. Dzięki temu zaoszczędziliśmy sporo czasu, który mogliśmy poświęcić na scalanie serwisów już istniejących.
Cześć serwisu jest zablokowana i dostępna po zarejestrowaniu się. Zdaniem Pawła Krypno zapewni pełna kontrolę nad badaniem preferencji użytkowników. – Do chwili obecnej zarejestrowanych jest ponad 5 tys. osób i codziennie liczba ta się zwiększa – mówi Sadowski. Zarejestrowanie się w serwisie jest bezpłatne i nie oznacza automatycznego zamówienia prenumeraty naszego dziennika. Dzięki temu nie zmuszamy zainteresowanych naszym serwisem osób do otrzymywania aktualności z rynku mediów.
W planach redakcja portalu ma uruchomienie dodatkowych funkcji, które ułatwią korzystanie z zasobów portalu. Wkrótce – jak informują autorzy serwisu – pojawi się (ponad 2 tys. adresów) katalog prasy. Poza tym w ciągu najbliższych tygodni ruszy największy w Polsce zbiór haseł reklamowych (ponad 3000 pozycji).
– Staramy się odwiedzających zachęcić do ciągłego odwiedzania stron naszego serwisu – komentuje Karol Bancerz – pomysłodawca i jedyny właściciel portalu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.