Prawie 50 proc. użytkowników krytykuje flagowy model Samsunga S5, 70 proc. wybiera telefon kierując się ceną, a najczęściej dyskutowaną w sieci cechą urządzeń jest… bateria. Takie wnioski przynosi nowa edycja Smart Raportu.
Badanie przeprowadzono między lutym i kwietniem tego roku, za pomocą narzędzia do monitoringu marek i opinii Brand24. Podczas analizy przetworzono 233 755 wątków, z których wyłoniono 1740 opinii dotyczących wybranych modeli i marek telefonów.
Autorzy raportu skupili się na najpopularniejszych w badanym okresie smartfonach – Apple: iPhone 5C, iPhone 5s; Samsung: Galaxy S IV, Galaxy S IV Mini, Galaxy S V, Galaxy Trend, Galaxy Trend Plus, Galaxy Note 3; LG: LG Swift L5 II, L9 II, G2, G Flex; Sony: Xperia Z1, Xperia Z1 Compact, Xperia Z2, Xperia L, Xperia M; Nokia: Lumia 520, Lumia 1520, HTC: One, One M8.
Druga edycja Smart Raportu została uzupełniona o wyniki ankiet przeprowadzonych wśród ekspertów, zajmujących się na co dzień recenzowaniem urządzeń przenośnych, stanowi zatem kompleksowe spojrzenie na rynek mobile.
Najgłośniej w sieci było o smartfonie Samsung – Galaxy S5, który zebrał sporą liczbę opinii negatywnych, obok niego większy brat – Samsung Note 3 i Nokia Lumia 520. Co ciekawe badanie pokazało, że internauci wolą starszy model – Galaxy S4, niż jego następcę. Odświeżony LG Swift L5 II internauci zepchnęli na samo dno Raportu. Najmniej narzekano z kolei na smartfon Sony Xperia Z1 Compact i jego bliźniaczy model – Xperia Z2. W oczach ekspertów zaś wciąż góruje jabłko – iPhone, mimo wysokich cen znajduje popyt dzięki swojej funkcjonalności.
Pełną treść raportu znaleźć można na stronie www.smartraport.pl. Nasza Redakcja objęła go patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.