SMSBOX wprowadza AdText

Opublikowano: 7 grudnia 2001. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Serwis internetowy SMSBOX wprowadza reklamy typu AdText. Jest to rodzaj nieagresywnej i taniej
promocji na witrynach internetowych, znany m.in. z wyszukiwarki Google.

W swych założeniach AdText ma być alternatywą dla zwykłych bannerów reklamowych, które irytują większość interautów i są
przez to coraz mniej skuteczne. Reklama tekstowa natomiast, ze względu na swój format i wygląd, jest życzliwiej przyjmowana
przez odwiedzających, a także w minimalnym stopniu spowalnia ładowanie strony (składa się tylko z kodu HTML).

Główną zaletą tej formy reklamy jest jej skuteczność – współczynnik CTR często przekracza kilka procent. Bardzo korzystna
jest też cena – jedno wyświetlenie AdTexta kosztuje tylko 1 grosz, czyli jest ok. 5 razy tańsze niż w przypadku bannerów.

SMSBOX to serwis przekazujący wszelkie infomacje dotyczące SMSów. Działa od kwietnia tego roku. Codziennie jest odwiedzany
przez ponad 7000 internautów, któży wyświetlają miesięcznie ponad milion stron.

http://www.smsbox.pl/reklama/adtext/
http://www.smsbox.pl

Sylwester KozakSMSBOX wprowadza AdText

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.