CTR

Sukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie

Super Media Interactive przygotowała i przeprowadziła w miesiącach czerwiec-lipiec 2002 kampanię promocyjną dla firmy Skanska Rezydencje. Celem właśnie zakończonej kampanii było przede wszystkim zwiększenie świadomości marki, poinformowanie o rozszerzonej ofercie, a co za tym idzie zmianie pozycjonowania (oferowanie mieszkań dla różnych segmentów rynku), jak również wygenerowanie ruchu na reklamowanym serwisie (http://www.skanskarezydencje.pl). W ramach akcji promocyjnej […]

Sukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie więcej »

Skuteczna Era

W czerwcu został przeprowadzona kampania PTC ERA związana z Mistrzostwami Świata. Agencja HYPERmedia zajęła się planowaniem mediów internetowych oraz wykonaniem wszystkich użytych w jej trakcie kreacje. W czasie 30 dni promocji z kreacjami miało kontakt aż 3 270 000 internautów. Średni CTR wyniósł 1,31% a średni Click Per User 7,23%. Kampania bannerowa ERA Mistrzostwa Świata

Skuteczna Era więcej »

CTR 5% w kampanii KRKA

Na zlecenie firmy farmaceutycznej KRKA, agencja HYPERmedia przeprowadziła kampanię internetową promującą produkowane przez firmę preparat Lecytyna E. Wyniki kampanii – wskaźnik CTR o wartości 5% – potwierdza wysoką skuteczność Internetu jako kanału również dla promocji produktów farmaceutycznych. Polskie przedstawicielstwo słoweńskiej firmy KRKA po raz pierwszy zdecydowało się na przeprowadzenie kampanii internetowej na rzecz swoich farmaceutyków.

CTR 5% w kampanii KRKA więcej »

NetSprint w IDG oraz w WebExpress

Serwis miesięcznika PC World Komputer (pcworld.pl) jako pierwszy z serwisów online wydawnictwa IDG Poland S.A. rozpoczyna oferowanie swoim użytkownikom możliwości korzystania z wyszukiwarki NetSprint. W efekcie współpracy firm IDG Poland S.A. oraz NetSprint.pl sp. z o.o. Internauci mogą poszukiwać informacji w zasobach całego polskiego Internetu bezpośrednio z poziomu strony głównej pcworld.pl bez konieczności przechodzenia na

NetSprint w IDG oraz w WebExpress więcej »

Biznesnet.pl SA – jak minął rok 2001 i co dalej „

Spółka BiznesNet.pl SA, rozpoczynająca swoją działalność w 1999 r. jako internetowy wydawca pierwszego, polskiego, e-biznesowego serwisu, w minionym roku znacznie poszerzyła obszar swoich działań. Dokonania spółki datowane na 2001 r. pozwalają zaliczać BiznesNet.pl SA nie tylko do cenionych redakcji ale także do prężnie działających podmiotów w zakresie organizacji konferencji i seminariów oraz doradztwa i analiz.

Biznesnet.pl SA – jak minął rok 2001 i co dalej „ więcej »

SMSBOX wprowadza AdText

Serwis internetowy SMSBOX wprowadza reklamy typu AdText. Jest to rodzaj nieagresywnej i taniej promocji na witrynach internetowych, znany m.in. z wyszukiwarki Google. W swych założeniach AdText ma być alternatywą dla zwykłych bannerów reklamowych, które irytują większość interautów i są przez to coraz mniej skuteczne. Reklama tekstowa natomiast, ze względu na swój format i wygląd, jest

SMSBOX wprowadza AdText więcej »

Scroll to Top