Na konferencji prasowej w dniu 24 czerwca, Agencja Interaktywna Adv.pl, poinformowała o wprowadzeniu na rynek usług mobilnych.
W ramach usług mobilnych Adv.pl proponuje mechanizmy umożliwiające: obsługę konkursów i zabaw, głosowań, ankiet i badań, masową dystrybucję informacji marketingowych do profilowanych grup odbiorców, płatną subskrypcję komunikatów biznesowych, prowadzenie mikropłatności, raportowanie oraz obsługę programów lojalnościowych. Oferowane przez Adv.pl rozwiązania oparte są na autorskiej platformie SMS.Premium. Funkcjonalność systemu zapewnia m.in. pełny monitoring usług SMS-owych oraz sporządzanie raportów.
– W firmie, która oferuje kompleksowe usługi z zakresu marketingu interaktywnego nie mogło zabraknąć oferty związanej z wykorzystaniem technologii mobilnych. Wierzymy, że nasze doświadczenie i wiedza związane z dotychczasową działalnością, pozwolą nam zaproponować unikatowe koncepcje wykorzystania SMS w działalności naszych Klientów.- mówi Rafał Dziedzic, Prezes Adv.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.