Agencja PR i Reklamy Tauber Promotion przedłużyła umowę na kompleksową obsługę w zakresie Public Relations i Investor Relations z producentem farb i lakierów – Spółką Śnieżka S.A.
Celem działań agencji jest budowanie wizerunku Śnieżki jako firmy nowoczesnej z dużymi możliwościami rozwojowymi. Do zadań Tauber Promotion należeć będzie: zarządzanie relacjami z inwestorami instytucjonalnymi, indywidualnymi oraz komentatorami rynku giełdowego, a także działania wizerunkowe skierowane do klientów firmy.
Tauber Promotion wspiera firmę Śnieżka S.A. w zakresie Public Relations i Investor Relations od października 2003 r., kiedy to Śnieżka rozpoczęła starania o wejście na giełdę. Debiut odbył się w grudniu zeszłego roku, sprzedaż akcji zakończyła się ogromnym sukcesem- nadsubskrypcją w wysokości 96%.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.