Snowboard w vtrip.pl

Opublikowano: 13 grudnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W Polsce do już istniejących witryn www.snowboard.pl i www.snowboard.wyd.pl, dołączył nowy serwis snowboard.vtrip.pl, którego celem stała się zarówno potrzeba uzupełnienia oferty już istniejących portali, jak i nawiązania z nimi ścisłej współpracy.

Snowboard.vtrip.pl to serwis poświęcony wszelkim aspektom snowboardu. Począwszy od informacji z życia snowboardowego światka (informacje, kalendarium), poprzez szkołę dla początkujących do forum, które zgromadzi zainteresowania i tematy poruszane przez wszystkich polskich snowboardzistów.

Aktualność i rzetelność informacji prezentowanych na łamach serwisu zapewnia porozumienie zawarte zarówno z Polskim Związkiem Snowboardu, Extreme TV, firmą Snow&Surf jak i z wieloma wydawcami treści sportowej.

Snowboard.vtrip.pl jest częścią portalu turystycznego vtrip.pl, co daje snowboardzistom możliwość zapoznania się z pełną ofertą turystyczną, zarówno tą czysto snowboardową, jak i ogólną, która należy się po wycieńczającym sezonie.

Wraz ze startem serwisu snowboardowego portal turystyczny VTrip.pl rozpoczął cykl tworzenia serwisów tematycznych. VTrip.pl wzbogacił część contentowa portalu i jako jedyny w polskim Internecie oferuje tak szeroko rozwiniętą część informacyjną. Dodatkowo serwis dysponując zaawansowanymi narzędziami do budowy społeczności wokół serwisu, gwarantuje najświeższe wiadomości z branży turystycznej i prezentuje firmy zgromadzone w katalogu WWW.

‚W polskim Internecie zawsze brakowało miejsca, które skupiałoby w sobie wszystkie informacje związane ze snowboardem. Dlatego podjęliśmy tą ciężką pracę by uzupełnić jeszcze niewykorzystane miejsce. Mamy nadzieję, że teraz wspólnie z użytkownikami serwisu, będziemy stale rozwijali go w takim kierunku, by spełniał ich oczekiwania.’ – mówi Bartosz Kozyra, redaktor serwisu.

http://snowboard.vtrip.pl

Sylwester KozakSnowboard w vtrip.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.