Facebook nie służy tylko do przeglądania zdjęć dawnych miłości, chwalenia się domem, samochodem i podróżami, czy do grania w gry. To coraz częściej – sposób budowania relacji między firmami, a potencjalnymi (i aktualnymi) klientami. Właśnie wykorzystaniu mediów społecznościowych przez firmy i przedsiębiorstwa poświęcona będzie konferencja Social Media Day, która odbędzie się 23 listopada 2011 we Wrocławiu.
Najnowsze statystyki wskazują, że sto największych firm świata wg magazynu „Forbes”, jest obecnych w przynajmniej jednym kanale społecznościowym. Trend rozszerzania obecności w social media dotyczy także małych i średnich przedsiębiorstw, które w ten sposób mogą precyzyjnie docierać do swojej grupy docelowej.
Także w Polsce firmy coraz częściej dostrzegają potencjał mediów społecznościowych: jednak nie zawsze osoby decyzyjne są przekonane do tego, że warto w nie zainwestować. Dlatego podczas konferencji Social Media Day organizatorzy chcą pokazać przykłady najlepszych praktyk w tym zakresie. Impreza podzielona będzie tym razem na dwa dni: otwartą konferencję (23 listopada) i zamknięte warsztaty (24 listopada), na które można się zapisać na stronie www.socialmediaday.pl.
Wśród prelegentów znajdą się blogerzy, którzy mają na koncie kampanie realizowane z dużymi przedsiębiorstwami – Natalia Hatalska i najbardziej znany bloger motoryzacyjny, autor bloga Blogomotive.
Nie zabraknie też specjalistów od monitoringu mediów – z Michałem Sadowskim z Brand24 na czele.
O roli social media z punktu widzenia relacji z konsumentami będzie mówił Piotr Miączyński dziennikarz działu gospodarczego Gazety Wyborczej i autor supermarket.blox.pl.
Najlepiej o korzyściach płynących dla firm z wykorzystania mediów społecznościowych opowiedzą osoby, które na co dzień tym się zajmują w największych polskich przedsiębiorstwach: blogerzy firmowi sieci Play (Marcin Gruszka), Telekomunikacji Polskiej (Tomasz Sulewski) i mBanku (Tomasz Lipiński).
To już szósta edycja Social Media Day Poland. Poprzednie konferencje były dużym sukcesem i wpisały się już w kalendarz wydarzeń branżowych nie tylko na Dolnym Śląsku, ale i w skali ogólnopolskiej. Ostatnia edycja odbyła się 30 czerwca, a wśród gości znaleźli się wtedy Kominek, Maciej Budzich, Jacek Gadzinowski, Artur Kurasiński, a także – przedstawiciele opiniotwórczej prasy, z redaktorem naczelnym „Press”, Andrzejem Skworzem, na czele.
Program i najświeższe informacje dotyczące konferencji można znaleźć na www.socialmediaday.pl oraz facebook.com/smdaypoland.
Czas i miejsce: 23 listopada 2011, godz.17.00 sala Wielka Zachodnia, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław, ul. Joliot-Curie 15 – wstęp bezpłatny
Warsztaty: 24 listopada 2011, godz. 10.00 – obowiązują zapisy
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.