Fenomen „social media” jest coraz bardziej doceniany przez przedsiębiorców w Polsce. Strony serwisów społecznościowych przyciągają potencjalnych klientów zdecydowanie bardziej niż strony korporacyjne. To tutaj, każdego dnia, użytkownicy wymieniają się doświadczeniami i spostrzeżeniami odnośnie różnych marek. Dlatego coraz więcej firm stara się docierać do swoich klientów poprzez portale społecznościowe. Głównym jest na chwilę obecną Facebook – notuje on większą ilość wyświetleń niż Google, największa wyszukiwarka na świecie. Marketing w social media jest idealnym sposobem na dotarcie do nowych konsumentów i promotorów marki, jednak,żeby być w tym skutecznym, trzeba wiedzieć, jak to robić.
W imieniu organizatorów zapraszamy na szkolenie:
Social Media – jak skutecznie prowadzić działania marketingowe na platformie facebook.com?
Bardzo ważna jest dla nas satysfakcja Uczestników z udziału w szkoleniu, dlatego już w formularzu rejestracyjnym macie Państwo możliwość zadania pytań Prowadzącemu. Pozwoli to nam bardziej ukierunkować się na potrzeby Uczestników, a Państwo macie pewność, że uzyskacie odpowiedź, na interesujące Was zagadnienia – informują organizatorzy.
Czas i miejsce szkolenia: Warszawa, 24-25 marca 2011
Cele szkolenia:
Szkolenie ma na celu zaznajomić uczestników z serwisami społecznościowymi, pokazać korzyści wynikające z prowadzenia działań marketingowych, a także pokazać zagrożenia wynikające z takich aktywności. Głównym elementem szkolenia, będzie platforma Facebook i przedstawienie całej gamy narzędzi, dzięki którym użytkownicy będą mogli w przyszłości samodzielnie planować kampanie, prowadzić fan page’e, a także analizować statystyki.
Korzyści:
- Poznanie historii social media w Polsce.
- Zdobycie potrzebnej wiedzy z zakresu teoretycznego social media.
- Poznanie możliwości FB, zdobycie wiedzy w zakresie strategii, prowadzenia Fan Page, prowadzenia działań reklamowych.
- Poznanie regulaminu FB jak również możliwych problemów, na jakie może natrafić marketer prowadząc nieregulaminowe działania na FB.
Adresaci:
- marketerzy,
- brandmanagerowie,
- właściciele małych i średnich przedsiębiorstw,
- osoby prowadzące fan page dla swoich Klientów.
Uczestnicy powinni posiadać podstawową wiedzę z zakresu social media i FB oraz powinni znać podstawy prowadzenia kampanii w internecie.
Zagadnienia:
- Początki social media w Polsce
- Rozwój blogów i forów
- Grono, Nasza-klasa, Fotka – pierwsze portale społecznościowe
- Kampanie na polskim SM (pokazanie case study kampanii realizowanych m.in. w ARBO. Ups and Downs polskiego sektora SM)
- Poznanie narzędzi oraz historii Facebooka
- Określenie potencjału wykorzystania możliwości Facebook media dla marki (od briefu do realizacji)
- Poznanie korzyści płynących z działań na tej platformie
- Zagrożenia związane z działalnością na FB oraz social media
- Podstawy prowadzenia działań na FB
Cena: 1 600 zł. Uwaga! przy zgłoszeniu do 14 marca cena szkolenia: 1 200 zł. Do cen należy doliczyć 23 proc. VAT. Organizatorzy dają możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy.
Więcej informacji pod tym adresem.
Kontakt:
Agnieszka Rawska
tel. 22/ 498 03 48
fax. 22/ 244 25 37
e-mail. [email protected]
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.