Social Media – jak skutecznie prowadzić działania marketingowe na platformie Facebook?

Fenomen „social media” jest coraz bardziej doceniany przez przedsiębiorców w Polsce.  Strony serwisów społecznościowych przyciągają potencjalnych klientów zdecydowanie bardziej niż strony korporacyjne. To tutaj, każdego dnia, użytkownicy wymieniają się doświadczeniami  i spostrzeżeniami odnośnie różnych marek. Dlatego coraz więcej firm stara się docierać do swoich klientów poprzez portale społecznościowe. Głównym jest na chwilę obecną Facebook – notuje on większą ilość wyświetleń niż Google, największa wyszukiwarka na świecie. Marketing w social media jest idealnym sposobem na dotarcie do nowych konsumentów i promotorów marki, jednak,żeby być w tym skutecznym, trzeba wiedzieć, jak to robić.

W imieniu organizatorów zapraszamy na szkolenie:

Social Media – jak skutecznie prowadzić działania marketingowe na platformie facebook.com?

Bardzo ważna jest dla nas satysfakcja Uczestników z udziału w szkoleniu, dlatego już w formularzu rejestracyjnym macie Państwo możliwość zadania pytań Prowadzącemu. Pozwoli to nam bardziej ukierunkować się na potrzeby Uczestników, a Państwo macie pewność, że uzyskacie odpowiedź, na interesujące Was zagadnienia – informują organizatorzy.

Czas i miejsce szkolenia: Warszawa, 24-25 marca 2011

Cele szkolenia:

Szkolenie ma na celu zaznajomić uczestników z serwisami społecznościowymi, pokazać korzyści wynikające z prowadzenia działań marketingowych, a także pokazać zagrożenia wynikające  z takich aktywności. Głównym elementem szkolenia, będzie platforma Facebook i przedstawienie całej gamy narzędzi, dzięki którym użytkownicy będą mogli w przyszłości samodzielnie planować kampanie, prowadzić fan page’e, a także analizować statystyki.

Korzyści:

  • Poznanie historii social media w Polsce.
  • Zdobycie potrzebnej wiedzy z zakresu teoretycznego social media.
  • Poznanie możliwości FB, zdobycie wiedzy w zakresie strategii, prowadzenia Fan Page, prowadzenia działań reklamowych.
  • Poznanie regulaminu FB jak również możliwych problemów, na jakie może natrafić marketer prowadząc nieregulaminowe działania na FB.

Adresaci:

  • marketerzy,
  • brandmanagerowie,
  • właściciele małych i średnich przedsiębiorstw,
  • osoby prowadzące fan page dla swoich Klientów.

Uczestnicy powinni posiadać podstawową wiedzę z zakresu social media i FB oraz powinni znać podstawy prowadzenia kampanii w internecie.

Zagadnienia:

  • Początki social media w Polsce
  • Rozwój blogów i forów
  • Grono, Nasza-klasa, Fotka – pierwsze portale społecznościowe
  • Kampanie na polskim SM (pokazanie case study kampanii realizowanych m.in. w ARBO.  Ups and Downs polskiego sektora SM)
  • Poznanie narzędzi oraz historii Facebooka
  • Określenie potencjału wykorzystania możliwości Facebook media dla marki (od briefu  do realizacji)
  • Poznanie korzyści płynących z działań na tej platformie
  • Zagrożenia związane z działalnością na FB oraz social media
  • Podstawy prowadzenia działań na FB

Cena: 1 600 zł. Uwaga! przy zgłoszeniu do 14 marca cena szkolenia: 1 200 zł. Do cen należy doliczyć 23 proc. VAT. Organizatorzy dają możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy.

Więcej informacji pod tym adresem.

Kontakt:

Agnieszka Rawska
tel. 22/ 498 03 48
fax. 22/ 244 25 37
e-mail. [email protected]

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top