Social WiFi debiutuje na rynku amerykańskim

Social WiFi, platforma kontaktu pomiędzy miejscami udostępniającymi darmowe WiFi a ich klientami, pojawi się w Stanach Zjednoczonych. Niebawem z usług będzie można skorzystać na Manhattanie w Nowym Jorku w sieci kawiarni Birch Coffee.

Usługa Social WiFi pozwala na zbieranie informacji o użytkownikach logujących się do darmowych sieci udostępnianych przez restauracje, kawiarnie czy stacje benzynowe. Użytkownicy aby skorzystać z darmowej usługi będą poproszeni o zalogowanie się za pomocą serwisów społecznościowych – np. Facebook, Twitter, Google ID, LinkedIn. Dzięki tym informacjom właściciel sieci WiFi może utrzymać kontakt ze swoimi klientami i informować ich np. o promocjach.

Zrzut ekranu 2014-04-25 o 09.05.32

Pilotaż w Nowym Jorku jest bardzo cenny, ale jeszcze ważniejsze są spotkania, które odbywamy z dużymi sieciami i potencjalnymi inwestorami. Staramy się być w centrum wydarzeń rynku technologicznego. Chcemy podglądać jak rozwijają się nowe projekty, szczególnie te z obszaru telekomunikacji, które są bardzo bliskie Social WiFi – powiedział CEO Social WiFi, Artur Racicki.

Obecnie z Social WiFi korzysta w Polsce i Niemczech 240 lokalizacji i ponad 45 000 użytkowników. Są to w głównej mierze kawiarnie, hotele, restauracje, pizzerie, kluby muzyczne, bary, teatry i uczelnie.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top