Social WiFi, platforma kontaktu pomiędzy miejscami udostępniającymi darmowe WiFi a ich klientami, pojawi się w Stanach Zjednoczonych. Niebawem z usług będzie można skorzystać na Manhattanie w Nowym Jorku w sieci kawiarni Birch Coffee.
Usługa Social WiFi pozwala na zbieranie informacji o użytkownikach logujących się do darmowych sieci udostępnianych przez restauracje, kawiarnie czy stacje benzynowe. Użytkownicy aby skorzystać z darmowej usługi będą poproszeni o zalogowanie się za pomocą serwisów społecznościowych – np. Facebook, Twitter, Google ID, LinkedIn. Dzięki tym informacjom właściciel sieci WiFi może utrzymać kontakt ze swoimi klientami i informować ich np. o promocjach.
Pilotaż w Nowym Jorku jest bardzo cenny, ale jeszcze ważniejsze są spotkania, które odbywamy z dużymi sieciami i potencjalnymi inwestorami. Staramy się być w centrum wydarzeń rynku technologicznego. Chcemy podglądać jak rozwijają się nowe projekty, szczególnie te z obszaru telekomunikacji, które są bardzo bliskie Social WiFi – powiedział CEO Social WiFi, Artur Racicki.
Obecnie z Social WiFi korzysta w Polsce i Niemczech 240 lokalizacji i ponad 45 000 użytkowników. Są to w głównej mierze kawiarnie, hotele, restauracje, pizzerie, kluby muzyczne, bary, teatry i uczelnie.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.