Socializer, agencja specjalizująca się w działaniach w serwisach społecznościowych, rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą Kopernik.
Socializer z początkiem sierpnia przejął obsługę fanpage’y na Facebooku marek Toruńskie Pierniki i Bagatelka. Produkty Kopernika, w tym też Bagatelka, prezentowane będą jako zdrowe przekąski na każdą okazję, skomponowane wyłącznie z naturalnych składników.
Wybraliśmy agencję Socializer z uwagi na olbrzymie doświadczenie, jakim może pochwalić się firma na polu mediów społecznościowych. Przedstawione pomysły znalazły w naszych oczach uznanie i stwierdziliśmy, iż zaproponowane koncepcje i rozwiązania najlepiej spełnią nasze oczekiwania na polu promocji marki w mediach społecznościowych – powiedziała Karolina Ziółkowska-Wachowiak, wiceprezes zarządu Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A.
Umowa o współpracy z agencją została podpisana na rok.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.