Socializer, agencja specjalizująca się w działaniach w serwisach społecznościowych, rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą Kopernik.
Socializer z początkiem sierpnia przejął obsługę fanpage’y na Facebooku marek Toruńskie Pierniki i Bagatelka. Produkty Kopernika, w tym też Bagatelka, prezentowane będą jako zdrowe przekąski na każdą okazję, skomponowane wyłącznie z naturalnych składników.
Wybraliśmy agencję Socializer z uwagi na olbrzymie doświadczenie, jakim może pochwalić się firma na polu mediów społecznościowych. Przedstawione pomysły znalazły w naszych oczach uznanie i stwierdziliśmy, iż zaproponowane koncepcje i rozwiązania najlepiej spełnią nasze oczekiwania na polu promocji marki w mediach społecznościowych – powiedziała Karolina Ziółkowska-Wachowiak, wiceprezes zarządu Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A.
Umowa o współpracy z agencją została podpisana na rok.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.