Spółka Socializer działająca w branży mediów społecznościowych w czwartym kwartale osiągnęła przychody na poziomie 4,8 mln zł a zysk netto wyniósł ponad 1,2 mln zł.
Za cztery kwartały 2012 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Socializer wyniosły 10 mln zł, a zysk netto ponad 2,1 mln zł.
Na wyniki finansowe za cztery kwartały 2012 roku wpłynęła aktywna działalność spółki Socializer S.A. w zakresie budowy i rozwoju Grupy Kapitałowej Socializer, a także pozyskiwania nowych klientów. Przejęcie na przestrzeni 2012 roku spółek M2.0 Sp. z o.o. (pod którą działa marka Lubię To) oraz 10K Sp. z o.o. (operatora marki Brandkarma) zaowocowało powstaniem holdingu, w którego strukturze każda ze spółek działających w tym samym obszarze biznesowym realizuje inną strategię i posiada inne portfolio klientów.
Mamy ambitne plany w związku z ekspansją spółki 10K na rynki zagraniczne. W ramach jej działalności uruchamiamy właśnie nową markę o nazwie SocialFormance, która oferować będzie usługi optymalizacji kampanii w mediach społecznościowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi i mechanizmów analitycznych – powiedział Łukasz Misiukanis, prezes Socializer.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.