Spółka Socializer działająca w branży mediów społecznościowych w czwartym kwartale osiągnęła przychody na poziomie 4,8 mln zł a zysk netto wyniósł ponad 1,2 mln zł.
Za cztery kwartały 2012 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Socializer wyniosły 10 mln zł, a zysk netto ponad 2,1 mln zł.
Na wyniki finansowe za cztery kwartały 2012 roku wpłynęła aktywna działalność spółki Socializer S.A. w zakresie budowy i rozwoju Grupy Kapitałowej Socializer, a także pozyskiwania nowych klientów. Przejęcie na przestrzeni 2012 roku spółek M2.0 Sp. z o.o. (pod którą działa marka Lubię To) oraz 10K Sp. z o.o. (operatora marki Brandkarma) zaowocowało powstaniem holdingu, w którego strukturze każda ze spółek działających w tym samym obszarze biznesowym realizuje inną strategię i posiada inne portfolio klientów.
Mamy ambitne plany w związku z ekspansją spółki 10K na rynki zagraniczne. W ramach jej działalności uruchamiamy właśnie nową markę o nazwie SocialFormance, która oferować będzie usługi optymalizacji kampanii w mediach społecznościowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi i mechanizmów analitycznych – powiedział Łukasz Misiukanis, prezes Socializer.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.