Software Mind przedstawia nową strategię w zakresie web 3.0

Opublikowano: 6 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Software Mind S.A., producent rozwiązań informatycznych dla biznesu, który w III/IV kwartale 2008 roku planuje debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie przedstawia strategię działania w obszarze nowatorskich technologii semantycznych. Spółka wykorzystując posiadane, unikalne na skalę europejską kompetencje realizuje obecnie dwa komercyjne projekty z wykorzystaniem technologii Semantic Web.
Strategia Software Mind S.A. opiera się na rozwoju dwóch obszarów na rynku międzynarodowym i krajowym. Jeden z nich obejmuje rozwiązania oparte na technologiach semantycznych, będący dużą szansą dla firmy na zdobycie znaczącego udziału w światowym rynku rozwiązań Web 3.0 i Web 4.0.

Spółka Software Mind S.A. od 2005 r. realizuje projekty wykorzystujące technologie semantyczne. W 2007 r. wartość przychodu z tego obszaru wyniosła 571 573 Euro, w 2008 r. Spółka planuje 45% wzrost przychodów oraz
70%  wzrostu przychodu w 2009 r.

W ramach obszaru technologii semantycznych Software Mind S.A. planuje dalszy rozwój w trzech kierunkach:
– Corporate Semantic Web – obszar B2B, w którym Spółka będzie świadczyć usługi oraz wytwarzać komponenty w zakresie integracji i analizy informacji przechowywanych w systemach korporacyjnych firm.
– Aplikacje wertykalne – obszar B2C w ramach, którego Spółka planuje tworzyć produkty branżowe dla finansów, medycyny i turystyki, wykorzystujące zastosowanie analizy znaczeniowej.
– Collective Inteligence – obszar administracji publicznej – Spółka planuje budowę rozwiązań wykorzystujących wiele rozproszonych źródeł danych, których przetwarzanie, analiza i wnioskowanie odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Przykładem rozwiązań tego typu są systemy wsparcia zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

Sylwester KozakSoftware Mind przedstawia nową strategię w zakresie web 3.0

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.