12 listopada 2007 r. Sony Ericsson uruchomił serwis społecznościowy na stronie www.sonyericsson.com/cybershot. Serwis ten skierowany jest do wszystkich miłośników fotografii cyfrowej. Składa się z części społecznościowej oraz merytorycznej, poświęconej telefonom z linii Cyber-shot – K850i, K810i, K800i, K770i oraz K550i.
Część społecznościową mogą współtworzyć internauci, umieszczając inspirujące zdjęcia, opisujące ich indywidualny sposób widzenia świata. Użytkownicy serwisu mogą dzielić się swoimi wrażeniami czy emocjami poprzez zamieszczanie zdjęć zrobionych cyfrówkami, a także komentować zamieszczone historie wysyłając posty na blog. Mogą też ocenić poprzez głosowanie, która z załadowanych historii jest inspirująca, odznacza się świeżością spojrzenia, czy wywołuje emocje. Oddając głos na najciekawszą historię użytkownicy serwisu głosują na „zdjęcie dnia”.
W części merytorycznej znajdują się informacje na temat telefonów Sony Ericsson z linii Cyber-shot, dostępnych na rynku.
„Serwis www.sonyericsson.com/cybershot powstał z myślą o miłośnikach fotografii cyfrowej, którym przygotowaliśmy przestrzeń w Internecie do dzielenia się swoimi wrażeniami,” – mówi Marcin Mikucki, Marketing Manager w Sony Ericsson Polska. „Oprócz elementów zabawy użytkownicy mogą zapoznać się z informacjami na temat samych telefonów Cyber-shot™, dowiedzieć się o ich walorach czy funkcjach. Chcemy, aby mieli oni realny wpływ w rozwój serwisu, stąd przy jego projektowaniu naturalne było dodanie funkcji edycji,” – powiedział Marcin Mikucki.
Serwis www.sonyericsson.com/cybershot jest częścią działań zaplanowanych w ramach kampanii edukacyjno-promocyjnej telefonów z linii Cyber-shot™ firmy Sony Ericsson: K550i, K770i, K800i, K810i oraz K850i. Celem kampanii jest pokazanie walorów samych telefonów, a także edukowanie na temat funkcji do obróbki obrazu w telefonach oraz sposobów i możliwości ich wykorzystania.
Aby dołączyć do społeczności fanów fotografii cyfrowej i podzielić się swoimi zdjęciami, należy zalogować się na stronie www.sonyericsson.com/cybershot, wybrać z menu region i kraj, a następnie przesłać jedno bądź serię zdjęć wykonanych cyfrówką bądź telefonem Sony Ericsson z technologią Cyber-shot™ i wziąć udział w głosowaniu na najciekawsze zdjęcie/opowieść.
Równocześnie z uruchomieniem serwisu www.sonyericsson.com/cybershot, rozpoczyna się kampania banerowa promująca serwis na forach internetowych czy popularnych serwisach społecznościowych.
www.sonyericsson.com/cybershot
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.