Sphinx SMSowo

Opublikowano: 18 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Sfinks Polska S.A. , spółka zarządzająca siecią restauracji SPHINX we współpracy z MobiJOY! opracowała i rozpoczęła nową akcję promocyjną. Kampania pod hasłem „Imprezka w SPHINX’ie” ma na celu przedstawienie lokali SPHINX jako miejsca sprzyjającego luźnym spotkaniom młodych ludzi. Akcja, skierowana do osób w wieku 18 – 25 lat, wykorzystuje coraz bardziej popularną komunikację SMSową.

W historii SPHINX’a to pierwsza akcja wykorzystująca SMS do komunikowania się z klientami. Wszyscy biorący udziałem w promocji, którzy spełnią jej warunki, otrzymują od organizatora nagrodę gwarantowaną – gratisowy dzban piwa. Rozwiązanie kreatywne służące komunikacji z klientem zostało opracowane wewnątrz Sfinks Polska S.A., szczegółowy scenariusz oraz rozwiązania techniczne przygotowała, dostarczyła i zajmie się obsługą w pełnym zakresie agencja marketingu mobilnego MobiJOY!.

„Kampania promująca restauracje SPHINX jest kolejnym przykładem wszechstronności wykorzystania SMSu jako narzędzia w akcjach wspierających sprzedaż. Tym razem jednak wprowadziliśmy nowatorski element. Zwykła komunikacja dwustronna pomiędzy organizatorem a uczestnikiem została poszerzona o jeszcze jedno ogniwo. Są nimi znajomi i przyjaciele osoby inicjującej kontakt. W ten sposób zwiększa się liczba biorących udział w promocji i osób nagradzanych, pomimo, iż niekoniecznie musiały one mieć styczność z informacją o promocji w restauracji SPHINX.” – mówi Jarosław Przybyła z MobiJOY!.

„Naszym celem jest, aby nasze restauracje kojarzyły się z miejscem przyjaznym młodym ludziom, odpowiadającym ich preferencjom – nie tylko pod względem estetyki, ale przede wszystkim atmosfery i dostępności finansowej. Dlatego zdecydowaliśmy się na tak nietypową formę promocji, wykorzystującą najbardziej powszechną i lubianą przez młodzież formę komunikacji.” – powiedział Michał Hertel ze Sfinks Polska S.A.

Kampania, która rozpoczęła się 1 marca i potrwa do końca miesiąca, objęła zasięgiem wybrane restauracje w Łodzi oraz Poznaniu. Niewykluczone, że akcja zostanie rozszerzona na inne miasta oraz przedłużona na dłuższy okres. W akcji wykorzystano ogłoszenia prasowe, plakaty, spoty reklamowe w radio oraz stojaczki na stoliki.

http://www.mobijoy.pl
http://www.sphinx.pl/

Sylwester KozakSphinx SMSowo

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.