Grupa kanałów Filmbox, należących do SPI International Polska, nawiązała współpracę z agencją e-marketingową BrainJuice Group. Celem działań była promocja w Internecie wszystkich kanałów z grupy Filmbox oraz filmu „Coco Chanel” emitowanego na Filmbox Extra.
Grupa BrainJuice odpowiedzialna była za zrealizowanie kampanii PPC. W trakcie sześciu dni wygenerowano 6,6 mln wyświetleń kreacji video, które przełożyły się na 11,7 tys. kliknięć Internautów. Działania PPC były wówczas głównym źródłem ruchu na serwisie filmboxextra.pl, odpowiadając za 66,90 proc. ruchu na witrynie.
Kampania zrealizowana we współpracy z BrainJuice Group była próbą poszerzenia dotarcia naszych kanałów do nowych potencjalnych widzów. Działania przyniosły oczekiwane rezultaty, liczymy zatem, że współpraca z agencją będzie kontynuowana. – powiedziała Katarzyna Socha, Marketing Manager w SPI International Polska.
Sukces pierwszej kampanii zaowocował rozmowami firm o kontynuacji współpracy oraz poszerzeniu jej zakresu o inne elementy e-marketingowe.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.