SPI współpracuje z BrainJuice Group

Opublikowano: 15 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Grupa kanałów Filmbox, należących do SPI International Polska, nawiązała współpracę z agencją e-marketingową BrainJuice Group. Celem działań była promocja w Internecie wszystkich kanałów z grupy Filmbox oraz filmu „Coco Chanel” emitowanego na Filmbox Extra.

Grupa BrainJuice odpowiedzialna była za zrealizowanie kampanii PPC. W trakcie sześciu dni wygenerowano 6,6 mln wyświetleń kreacji video, które przełożyły się na 11,7 tys. kliknięć Internautów. Działania PPC były wówczas głównym źródłem ruchu na serwisie filmboxextra.pl, odpowiadając za 66,90 proc. ruchu na witrynie.

Kampania zrealizowana we współpracy z BrainJuice Group była próbą poszerzenia dotarcia naszych kanałów do nowych potencjalnych widzów. Działania przyniosły oczekiwane rezultaty, liczymy zatem, że współpraca z agencją będzie kontynuowana. – powiedziała Katarzyna Socha, Marketing Manager w SPI International Polska.

Sukces pierwszej kampanii zaowocował rozmowami firm o kontynuacji współpracy oraz poszerzeniu jej zakresu o inne elementy e-marketingowe.

Tomasz UchańskiSPI współpracuje z BrainJuice Group

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski