Spinacz.pl chce usprawnić obsługę klienta

Opublikowano: 5 maja 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Świstak.pl, właściciel m.in. serwisu Furgonetka.pl, przedstawia nową usługę skierowaną do branży eCommerce – spinacz.pl. Narzędzie ma celu optymalizację wszystkich procesów związanych z obsługą zamówienia.

Spinacz.pl ma konstrukcję modułową, w pierwszej kolejności udostępniony będzie moduł transportowy zintegrowany z najpopularniejszymi przewoźnikami, klient będzie mieć możliwość m.in. wyboru najkorzystniejszej oferty wysyłkowej oraz automatycznie przygotować wszystkie dokumenty przewozowe.

cover

W przygotowaniu jest także moduł do obsługi zamówień, które będą automatycznie importowane do serwisu po integracji z platformą sprzedażową.

Spinacz.pl będzie miał swoją oficjalną premierę podczas Ecommerce Day w Warszawie. Platforma po premierze dostępna będzie w ramach testów beta, które trwać będą aż do końca lipca. W tym czasie użytkownicy będą mogli korzystać ze wszystkich jego funkcji, również tych, które będą się pojawiać w kolejnych wersjach serwisu.

Sylwester KozakSpinacz.pl chce usprawnić obsługę klienta

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.