Splio po otwarciu oddziałów we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Brazylii i w Chinach, wchodzi do Polski. Czym chce przekonać klientów?
Firma powstała w 2001 roku, specjalizuje się w tworzeniu systemów wspierających budowanie relacji z konsumentami (CRM), które umożliwiają realizację wielokanałowych kampanii marketingowych oraz koordynację programów lojalnościowych. Firma zapewnia również pełne wsparcie klientom od etapu projektowania kampanii, po obsługę i mierzenie efektywności działań.
Splio oferuje klientom dwa produkty: EmailForge4 (platformę do tworzenia wielokanałowych kampanii e-marketingowych, wykorzystujących e-mail, sms oraz social media, dostępną w ośmiu językach) oraz Engage (platformę social CRM, umożliwiającą analizowanie zachowań konsumentów na portalach internetowych, w tradycyjnych sklepach i sieciach e-commerce, w social mediach oraz kanałach sms i e-mail).
Firma zatrudnia ponad 70 pracowników w sześciu krajach. Kolejnym rynkiem, na którym będzie działać jest Polska.
Polska to kraj o dużym potencjale rozwoju. Przez ostatnich 5 lat odnotowała najwyższy wzrost gospodarczy w Europie. Jako jedyny kraj członkowski nie ucierpiała z powodu recesji i kryzysu finansowego – powiedział Donald Pontabry, dyrektor generalny Splio Polska.
Do portfolio 170 klientów, obsługiwanych przez firmę Splio należą m.in.: grupa Accor, France Télévision, Go Sport, Hatier, L’Oréal, Sephora, Ives Rocher, Mini, Radio France oraz Thomas Cook.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.