CRM: Splio wchodzi do Polski

Splio po otwarciu oddziałów we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Brazylii i w Chinach, wchodzi do Polski. Czym chce przekonać klientów?

SplioFirma powstała w 2001 roku, specjalizuje się w tworzeniu systemów wspierających budowanie relacji z konsumentami (CRM), które umożliwiają realizację wielokanałowych kampanii marketingowych oraz koordynację programów lojalnościowych. Firma zapewnia również pełne wsparcie klientom od etapu projektowania kampanii, po obsługę  i mierzenie efektywności działań.

Splio oferuje klientom dwa produkty: EmailForge4 (platformę do tworzenia wielokanałowych kampanii e-marketingowych, wykorzystujących e-mail, sms oraz social media, dostępną w ośmiu językach) oraz Engage (platformę social CRM, umożliwiającą analizowanie zachowań konsumentów na portalach internetowych, w tradycyjnych sklepach i sieciach e-commerce, w social mediach oraz kanałach sms i e-mail).

Firma zatrudnia ponad 70 pracowników w sześciu krajach. Kolejnym rynkiem, na którym będzie działać jest Polska.

Polska to kraj o dużym potencjale rozwoju. Przez ostatnich 5 lat odnotowała najwyższy wzrost gospodarczy w Europie. Jako jedyny kraj członkowski nie ucierpiała z powodu recesji i kryzysu finansowego – powiedział Donald Pontabry, dyrektor generalny Splio Polska.

Do portfolio 170 klientów, obsługiwanych przez firmę Splio należą m.in.: grupa Accor, France Télévision, Go Sport, Hatier, L’Oréal, Sephora, Ives Rocher, Mini, Radio France oraz Thomas Cook.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top